Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@01:36:55 GMT

تجهیز بوستان نهج البلاغه به‎ نیروگاه برق کوچک مقیاس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۷۳۴۴

تجهیز بوستان نهج البلاغه به‎ نیروگاه برق کوچک مقیاس

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کشت پور با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌های مدیریت شهری در استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه‌ها، احداث نیروگاه کوچک مقیاس در بوستان نهج‌البلاغه به عنوان یکی از طرح‌های زیرساختی جهت تأمین برق مورد نیاز بوستان‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این نیروگاه با هماهنگی شرکت توانیر، اداره برق منطقه‌ای و سازمان حفاظت از محیط زیست جانمایی و با دو موتور گاز سوز به همراه دو مولد تولید برق طراحی شد
‎ کشت پور با اشاره به اینکه فعالیت این نیروگاه آلایندگی زیست محیطی ندارد، تاکید کرد: ظرفیت نیروگاه یک مگاوات است و دستگاه‌های به کار رفته به آب زیاد برای خنک سازی نیاز ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۲ قابلیت کارکرد نیروگاه با گاز شهری، حمل و جابجایی آسان، قابلیت دو گانه سوز شدن و همچنین کاهش هزینه‌ها در تأمین برق مورد نیاز بوستان‌ها از مهمترین مزایای راه اندازی نیروگاه نهج‌البلاغه برشمرد.‎
 

کد خبر 4984394

منبع: مهر

کلیدواژه: بوستان های تهران منطقه 2 شهرداری تهران نیروگاه برق وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق ازدواج سازمان تامین اجتماعی پیش بینی وضعیت هوا سرهنگ نادر رحمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان افزود: شهرداری شهرکرد در سال گذشته ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید برای استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با بیش از ۵۷ میلیارد تومان هزینه خریداری شد.
وی ادامه داد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

دیگر خبرها

  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • چرا باید انسان‌ در «عکس‌های منظره‌» باشد؟
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن