Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ محمد کشتی آرای کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز قیمت هر اونس طلا به رقم بی سابقه یک هزار و ۹۴۰ دلار رسید و قیمت هر اونس نقره هم به ۲۴ دلار و ۲۱ سنت رسید. در بازار داخلی هم با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا بهای سکه و طلا هم سیر صعودی به خودش گرفت.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: سکه بهار آزادی طرح قدیم باقیمت ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، یکه طرح جدید با ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و نیم‌سکه هم باقیمت ۵ میلیون و ۵۵۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزار تومان دادوستد شد. در بازار امروز ربع‌سکه هم باقیمت ۳ میلیون و ۳۵۰ تومان و سکه‌های گرمی باقیمت یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان خریدوفروش شد.

کشتی آرای گفت: در بازار امروز یک مثقال طلای آب‌شده ۱۷ عیار که مبنای قیمت‌گذاری در بازار است باقیمت ۴ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار باقیمت ۴ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم باقیمت یک میلیون و ۵۶ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار باقیمت یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۷۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار باقیمت یک میلیون و ۲۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار باقیمت یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۱۰۰ تومان و هر مثقال طلای ۲۴ عیار که همان طلای خالص است باقیمت یک میلیون و ۴۰۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلا و جواهر کشور در پایان گفت: ئر حال حاضر بر روی هر قطعه سکه بهار آزادی ۹۰۰ هزار تومان حباب وجود دارد. نرخ هر دلار آمریکا در بازار امروز ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان است..

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه نرخ دلار محمد کشتی آرای پارسی خبر باقیمت یک میلیون بازار امروز عیار باقیمت یک گرم طلای هزار تومان سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی

به طور متعارف عرضه و تقاضا باید بهای نفت در بازار انرژی را تعیین کند، اما تنش‌های سیاسی و بازی‌های امنیتی فعلی در جهان معاصر به اصلی‌ترین عامل بر روی نوسانات انرژی تبدیل شده است. جنگ اوکراین، تحریم روسیه، ایران و ونزوئلا به عنوان صادر کنندگان بزرگ نفت، و نیز جنگی فعلی غزه که می‌تواند دامنه آن به کل خاورمیانه کشیده شود جملگی بر بهای طلای سیاه تاثیر می‌گذارند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بهای نفت در معاملات امروز بازار انرژی شاهد کاهش یک درصدی بود. 

بر این اساس، نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژوئیه با ۸۷ سنت کاهش، ۸۶ دلار و ۳۳ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز با ۷۰ سنت کاهش، به ۸۱ دلار و ۹۳ سنت رسید. 

یکی از دلایل اصلی کاهش بهای نفت در معاملات امروز، انتشار گزارش‌های جدید درباره افزایش تولید نفت خام آمریکا بود. این گزارش‌ها حاکی از آن است که تولید نفت خام آمریکا در ماه فوریه به ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار بشکه در روز رسیده است. این آمار در ماه ژانویه ۱۲ میلیون و ۵۸۰ هزار بشکه بود که نشان دهنده افزایش قابل توجه در تولید است. 

امیدواری‌ها برای توافق میان حماس و رژیم صهیونیستی و استقرار آتش بس پایدار در نوار غزه از دلایل سیاسی بود که باعث کاهش بهای نفت در بازار انرژی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه صعودی شد
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود