Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:41:54 GMT

اوراق مشارکت سال ۹۸ شرکت مترو تهران منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۷۴۸۵

اوراق مشارکت سال ۹۸ شرکت مترو تهران منتشر شد

به گزارش ایرنا از شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، علی امام روز دوشنبه با اشاره به اینکه بدهی‌های انباشته شهرداری تهران به سیستم بانکی موانع بسیاری را برای دریافت مجوز بانک مرکزی و صدور اوراق مشارکت سال ۹۸ ایجادکرده بود، گفت: با دستور فوری رئیس‌کل بانک مرکزی، رایزنی‌ها جهت پذیرش عاملیت بانک رفاه و انتشار این اوراق به نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان اوراق مشارکت سال ۹۸، یک هزار میلیارد تومان آن به شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) و ۵۰۰ میلیارد تومان آن به شرکت اتوبوسرانی تهران تعلق دارد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران ادامه داد: درصورت تاخیر جهت صدور مجوزهای لازم، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت از دست می رفت؛ به همین دلیل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، معاونت مالی واقتصادی شهردار تهران و نیز بانک مرکزی و بانک رفاه همکاری بی‌سابقه و بی‌نظیری را جهت تحقق این موضوع داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا در ماه‌های پایانی سال گذشته، انجام برخی از امور اداری برای انتشار اوراق مشارکت سال ۹۸ شهرداری تهران را با موانعی مواجه کرد، به همین دلیل زمان نهایی انتشار این اوراق مدت‌زمان ۴ ماه تمدید شد تا شهرداری تهران وشهروندان تهرانی از این فرصت محروم نشوند.

مترو تهران در ۷ خط و ۱۲۷ ایستگاه فعال است.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران خط هفت مترو تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران خط هفت مترو تهران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران خط هفت مترو تهران اوراق مشارکت سال ۹۸ شهرداری تهران مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳

امتداد - وزارت امور اقتصادی و دارائی در نظر دارد به استناد جزء (ت) تبصره (1) ماده واحده قانون بودجه سال 1403 کل کشور (بخش اول)، و مطابق با مفاد جدول شماره‌ی (4) قانون مذکور، اولین مرحله حراج اوراق مرابحه عام در سال 1403 را در روز سه‎شنبه مورخ 11 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در راستای عرضه‌ی «اوراق مالی اسلامی دولتی» توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت) در تواترهای هفتگی، مرحله اول حراج اوراق مرابحه عام در سال ۱۴۰۳ برای فروش به بانک‌ها، موسسات اعتباری غیربانکی و نهادهای مالی موضوع بند (۲۱) ماده (۱) قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ایران، در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است، بانک مرکزی در حراج‌های مزبور خدمات کارگزاری مورد نیاز را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ارائه می‌دهد. نحوه برگزاری حراج و اوراق عرضه‌شده مطابق با جداول ذیل خواهد بود:

   


وزارت امور اقتصادی و دارایی الزامی به پذیرش کلیه پیشنهادات دریافتی یا فروش کلیه اوراق عرضه‌شده در حراج را ندارد. بانک مرکزی سفارشات دریافت شده از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی را به منظور تصمیم‌گیری به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال می‌نماید تا نسبت به تعیین و اعلام سفارش‌های برنده اقدام نماید. کارگزاری این بانک ضمن تامین‌زیرساخت معاملات، تعهدی نسبت به حجم و قیمت اوراق مالی اسلامی دولتی عرضه و فروخته شده نداشته و اوراق مزبور را در بازار اولیه به منظور تامین مالی دولت خریداری نخواهد کرد.  

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو