Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سهیل مهدی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، تصریح کرد: با همکاری مساعدت تیم‌ها توانستیم لیگ برتر و لیگ دسته اول را به خوبی پیش ببریم و امیدوارم که مسابقات به سرانجام برسد. البته در لیگ برتر چند دیدار معوقه داشتیم که مقداری تنش ایجاد کرد.

وی در مورد اعتراض تیم‌ها به فاصله اندک بین مسابقات، توضیح داد: تا جایی‌که توانستیم به کمک تیم‌ها آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع دوباره مسابقات تیم‌ها اعلام کردند که فرصت تمرین کم است و یک هفته به زمان آماده‌سازی اضافه کردیم.

مهدی افزود: به ایام ماه محرم نزدیک می‌شویم که برگزاری مسابقات در این ایام سخت می‌شود. ۱۳ شهریورماه فیفادی است و سپس لیگ قهرمانان آسیا را داریم و مجبور هستیم هفته‌های آخر را فشرده برگزار کنیم. البته تیم‌ها قبل از کرونا هم هر چهار روز به میدان می‌رفتند و با این مساله غریبه نیستند.

وی در مورد لیگ آینده نیز گفت: جلسه‌ای در این هفته با دراگان اسکوچیچ خواهیم داشت تا ابتدا برنامه تیم ملی را بدانیم و سپس در مورد زمان آغاز لیگ جدید تصمیم‌گیری کنیم.

مهدی در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای اضافه کردن نام داریوش شجاعیان به فهرست بازیکنانش، گفت: خوشحال می‌شویم آماده‌ترین بازیکنان در مسابقات باشند، اما مسوولان کمیته نقل و انتقالات باید در این خصوص جواب بدهند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد برگزاری جلسه‌ای برای کنترل حواشی مسابقات در هفته‌های پایانی، عنوان کرد: هر سال با نزدیک شدن به پایان مسابقات این جلسه برگزار می‌شود. در مورد لیگ دسته اول هم دوستان ما تلاش می‌کنند تا شرایط ورزشگاه و مدیریت مسابقات بهتر شود.

وی سپس اعلام کرد که دیدارهای دو هفته پایانی مسابقات به صورت همزمان برگزار می‌شود.

مهدی در مورد احتمال حضور تماشاگران اندک در دیدارهای پایانی و جشن قهرمانی پرسپولیس، گفت: نبود تماشاگران در ورزشگاه‌ها ناراحت کننده است، اما این مساله دست ما نیست و تابع نظر مسوولان هستیم و هر زمان اجازه بدهند با خوشحالی از تماشاگران اسقبال می‌کنیم.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا داریوش شجاعیان لیگ برتر فوتبال سهیل مهدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا داریوش شجاعیان لیگ برتر فوتبال سهیل مهدی لیگ قهرمانان آسیا داریوش شجاعیان لیگ برتر فوتبال سهیل مهدی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در حاشیه جام یونس شکوری اظهار کرد: این جام قدمت چندین ساله دارد و در گذشته هم در این جام حضور پیدا کردیم و وقتی هم که چمن برگزاری مسابقات بازسازی شد قول دادیم تا در رقابت‌های پایانی حضور پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: وقتی در رده پیشکسوتان جام یونس شکوری برگزار می‌شود، کسانی هستند که در سال‌ها نه چندان دور خدمات خوبی برای فوتبال کشور داشتند. آمدیم خدا قوت بگوییم و بیشتر در جمع این عزیزان روحیه بگیریم. با این سن و سالی که دارند با روحیه خوب تمرین می‌کننذ و این موضوع می‌تواند در جامعه پخش شود.

وزیر ورزش در مورد اینکه فضای لیگ برتر در هفته‌های پایانی ملتهب شده، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حضور دارند و بخش‌های مختلف کشور متولی دارد. باید در راستای وظایف قانونی خود عمل کنند. در جلسه‌ای که با سازمان لیگ داشتیم از آنها خواستیم تا به خصوص در هفته‌های پایانی که حساسیت مسابقات بالا می‌رود، دقت خود را در تمامی بخش‌ها بالاتر ببرند. مخصوصاً در بخش فرهنگی و داوری که مردم دغده‌ای نداشته باشند.

وی افزود: هر کدام از تیم‌ها هواداران و علاقه‌مندان خاصی خودشان ر ا دارند. هر آن چیزی که به آرامش فوتبال کشور کمک می‌کند در آن راستا گام بردارند. امیدوارم با برنامه‌ریزی که سازمان لیگ انجام داده مسابقات را به بهترین شکل مدیریت کند و بتواند لیگ را در چهار هفته پایانی به سرانجام برساند.

هاشمی در مورد نامه دستوری که به فدراسیون فوتبال ارسال شد، گفت: من در آن نامه همه دغدغه‌های خود را مطرح کردم. اساس ورزش ما بر مسائل فرهنگی است. انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و به همه مدیران رعایت فرهنگ را تأکید می‌کنیم. فوتبال به دلیل همه‌گیر بودنش نقش مهم‌تری دارد. نامه دادیم به همه فدراسیون‌ها که هر اقدامی می‌کنند باید پیوست فرهنگی داشته باشد. البته نگرانی‌هایی وجود دارد ولی در دیداری که با مقام معظم رهبری سال گذشته داشتیم همه تشکرهای مقام معظم رهبری ناظر بر مسائل فرهنگی بود. باید مواردی که آسیب فرهنگی دارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس منتظر لغزش آبی‌ها
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است
  • طب ایرانی می تواند در پیشگیری و درمان چاره ساز باشد
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته