Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی به جذب کای هاورتس نزدیک شده و آندره اونانا گزینه دروازه فصل آینده آن ها است.

چلسی در نقل و انتقالات بسیار فعال عمل کرده است. پس از جذب حکیم زیاش و تیمو ورنر، حالا چلسی به جذب کای هاورتس، ستاره جوان بایر لورکوزن نزدیک شده است.

چلسی به جذب هاورتس نزدیک شد

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، چلسی مذاکرات رسمی  با بایر لورکوزن برای جذب کای هاورتس را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم لندنی می خواهد به زودی انتقال هاورتس را قطعی کند و در همین راستا قصد دارد مبلغ درخواستی بایر لورکوزن را پرداخت کند. بایر لورکوزن برای فروش کای هاورتس، 80 میلیون یورو می خواهد اما چلسی پیشنهادش همراه با پاداش 80 میلیون یورو خواهد بود. کای هاورتس پیش تر با چلسی به توافق شخصی رسیده بود و قرارداد این هافبک آلمانی با آبی های لندن، قرار است پنج ساله باشد. 

آندره اونانا، گزینه دروازه چلسی

چلسی همچنین از کپا آریزابالاگا ناامید شده و به دنبال جذب دروازه بان جدیدی است. نام یان اوبلاک، دروازه بان مطمئن اتلتیکو مادرید پیرامون چلسی مطرح شده بود اما در حال حاضر چلسی شانسی برای جذب یان اوبلاک ندارد و اتلتیکو مادرید می خواهد این دروازه بان اسلوونیایی را حفظ کند. آندره اونانا، دروازه بان کامرونی آژاکس یکی از گزینه های چلسی برای جانشینی کپا است.

همچنین بخوانید:

چلسی با کای هاورتس به توافق شخصی رسید / فوری کای هاورتس به چلسی | خواهر هاورتس، لندن را مقصد بعدی برادرش نامید چلسی خواهان جذب یک دروازه بان جدید است؛ علاقه آبی ها به جذب اوبلاک

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایر لورکوزن دروازه بان کای هاورتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید

مهاجم آلمانی کاری کرد که دیگر هیچ کس نتواند او را یک «خرید بد» بنامد. 

طرفداری | انتقال کای هاورتس به آرسنال در طول تابستان با سروصدای زیادی همراه بود، زیرا باشگاه قرمزِ شهر لندن برای به خدمت گرفتن او از چلسی، 65 میلیون پوند هزینه کردند.

مهاجم آلمانی در غرب لندن درخشش خاصی نداشت و بسیاری تعجب می کردند که او چگونه در این تیم آرسنال جا خواهد گرفت. اما پس از شروع سخت در ورزشگاه امارات، منصفانه است که بگوییم هاورتس در حال حاضر ثابت می کند که بسیاری از مردم اشتباه می کردند.

آمار هاورتس

این بازیکن 24 ساله در ماه های اخیر خط حمله آرسنال را رهبری کرده است و آمار گلزنی او به آنها کمک کرده تا در کورس قهرمانی با منچستر سیتی رقابت کنند. در واقع، هاورتس در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر برای توپچی ها، موفق به زدن 8 گل و ثبت 5 پاس گل شده است.

هاورتس و رکورد سانچز

طبق آمار اسکواکا، هاورتس اکنون کاری را انجام داده است که تنها الکسیس سانچز در فصل 17-2016 موفق به انجام آن شده است. مهاجم آلمانی اکنون در چهار بازی در این فصل، همزمان یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است (جدیدترین بازی مقابل تاتنهام). از زمان آخرین فصل کامل و فوق العاده سانچز در آرسنال، هاورتس تنها بازیکنی است که به این رکورد دست یافته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • گل کای هاورتس به تاتنهام (تاتنهام 0-3 آرسنال)
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!