Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط کمیته موتوراستریت و نیروی انتظامی تردد موتورسیکلت‌های سنگین در استان تهران ساماندهی می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون موتوروسواری و اتومبیلرانی،‌ عباس بزرگی مسئول کمیته موتور استریت از برگزاری سه جلسه با جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد و گفت: با ساماندهی موتورسیکلت‌های سنگین دارای برگه سبز و گمرکی به زودی ترددها ساماندهی و برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: همه موتورسوارها ملزم خواهند بود، اطلاعاتشان را در نیروی انتظامی ثبت کنند تا بتوانند در سطح شهر تردد کنند.

ساختمان جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مجموعه آزادی کلنگ می‌خوردکمک 50 هزار یورویی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و موتورسواری به ایران

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موتور سواری بیشتر بخوانید... دیدار سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با وزیر ورزش قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دیدار سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با وزیر ورزش واژه های کاربردی مرتبط موتور سواری پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ساری: اگر یوونتوس با من قهرمان شده یعنی اینکه واقعاً تیم خوبی است!/ بازگشت زودهنگام من به رختکن دلیل داشت ۲ اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت ۳ مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت ۴ واکنش کالدرون به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر ۵ بزیک: برانکو شخصیت قهرمانی را در تیم ایجاد کرد/ رقبای پرسپولیس راه را اشتباه رفتند ۶ یوونتوس با بدترین آمار خط دفاعی ۶۰ سال اخیر فاتح اسکودتو شد ۷ رکوردشکنی منچستریونایتد در شب کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۸ ملاقات همسر اوباما با بازیکنان NBA مهمترین اخبار ورزشی مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت تسنیم منتشر کرد؛ متن آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بزیک: برانکو شخصیت قهرمانی را در تیم ایجاد کرد/ رقبای پرسپولیس راه را اشتباه رفتند کرمانی‌مقدم: چند بازیکن گل ریحان از من عذرخواهی کردند و گفتند منیعی ادب ندارد مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد اختصاصی| گفتگو با عضو دربار پهلوی: چرا دولت آمریکا اجازه تکمیل درمان به محمدرضا پهلوی نداد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موتور سواری موتور سواری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر

وزیر ورزش درباره ساماندهی هواداران زن در استادیوم‌های فوتبال به رییس فدراسیون فوتبال هشدار جدی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با ارسال دستور کتبی به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند.

طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود‌ هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. 

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند