Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ناچاریم بازی‌های هفته‌های آخر لیگ برتر را با همکاری تیم‌ها به صورت فشرده برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سهیل مهدی در جمع خبرنگاران گفت: با مساعدت تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال توانستیم مسابقات را به مرحله‌ای برسانیم که امیدواریم سرانجام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحث برنامه مسابقات به خصوص لیگ برتر، یکی دو بازی معوقه داشتیم که این مسئله یک مقدار تنش به جدول وارد می‌کند. تا آنجا که توانستیم به تیم‌ها بر اساس نیازهایشان کمک کردیم. اگر خاطرتان باشد در شروع مسابقات از سوی تیم‌ها اعلام شد که فرصت تمرین کم است که به آنها یک هفته فرصت دادیم.

وی گفت: بازی‌های معوقه کمی کار ما را مشکل کرده و زمان‌بندی مسابقات را به هم ریخته است. اما همان‌طور که می‌دانید برگزاری بازی‌های آخر لیگ مصادف با ماه محرم و شهادت سید‌الشهدا(ع) می‌شود و قطعاً برگزاری مسابقات در این ایام سخت است، به خصوص اینکه در 13 شهریور ماه مسابقات فیفا دی و دوستانه ملی شروع می‌شود. بعد از آن لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود و به طور کلی در ایام فوق‌الذکر جدول مسابقات بسته است و امکان برگزاری مسابقات فراهم نیست. بنابراین ناچاریم بازی‌های هفته‌های آخر را با همکاری تیم‌ها به صورت فشرده برگزار کنیم. همه تیم‌ها تجربه برگزاری بازی‌های فشرده را در گذشته داشته‌اند و در مقاطعی حتی شاهد این بودیم که تیم‌ها هر چهار روز یک بار مقابل هم به میدان می‌رفتند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد: البته ما قصد نداریم بازی‌ها را هر چهار روز یک بار برگزار کنیم اما سعی می‌کنیم در فواصل هر پنج یا 6 روز یک بار مسابقات را برگزار کنیم و امیدواریم با همکاری تیم‌ها جدول مسابقات لیگ بسته شود.

مهدی در پاسخ به این سؤال که وضعیت برگزاری لیگ برتر در فصل آینده به چه صورت خواهد بود، گفت: در این هفته جلسه‌ای با اسکوچیچ سرمربی تیم ملی خواهیم داشت. برای ما مهم است که از ابتدا در جریان برنامه‌های تیم ملی باشیم، چرا که هدف همه مسابقات لیگ حضور مقتدرانه ملی‌پوشان در عرصه رقابت‌های ملی و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. بنابراین باید اجازه دهید ابتدا این جلسه برگزار شود و با بررسی جدول برنامه‌های تیم ملی، در مورد زمان برگزاری لیگ برتر در فصل آینده تصمیم خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که باشگاه استقلال درخواست داشته که شجاعیان را به لیست این باشگاه اضافه کند، عنوان کرد: اضافه شدن شجاعیان به باشگاه استقلال کاملاً در حیطه اختیارات کمیته نقل و انتقالات است. این تصمیمات بستگی به قوانین نقل و انتقالات دارد. قطعاً جای خوشحالی برای ماست که آماده‌ترین بازیکنان در لیگ حضور داشته باشند تا تنور مسابقات داغ و باعث خوشحالی هواداران شود. اما مسئولان کمیته نقل و انتقالات باید در مورد اضافه شدن شجاعیان صحبت کنند.

مهدی در مورد حواشی به وجود آمده در مسابقات لیگ یک و جلسه‌ای که قرار است برگزار شود، خاطرنشان کرد: این جلسه تنها در مورد لیگ یک نیست بلکه درباره تصمیم‌گیری  در مورد تمامی مسابقات در هفته‌های پایانی است. برگزاری این جلسه موضوع جدیدی نیست و هر سال قبل از اتمام مسابقات لیگ برای هماهنگی‌های بیشتر برگزار می‌شود تا اگر نکته‌ای از قلم افتاده عنوان شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار کرد: در مورد حواشی که در لیگ یک اتفاق افتاده، من فقط می‌توانم بگویم دوستان خیلی تلاش می‌کنند اما شرایط ورزشگاه‌های ما و بحث مدیریت مسابقات در لیگ‌های پایین‌تر سخت‌تر از لیگ برتر است. مشکلات نبود زیرساخت و حساسیت‌هایی که وجود دارد، شرایط مسابقات لیگ دسته یک را متفاوت‌تر می‌کند. این مسائل از خوبی‌های فوتبال است و اجازه دهید آن را مزایای فوتبال بنامیم.

وی در مورد حضور هواداران به صورت محدود در هفته‌های آخر در ورزشگاه عنوان کرد: حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها خلأ اصلی ما محسوب می‌شود چرا که با حضور آنهاست که فوتبال را می‌توان زیبا دید اما تصمیم‌گیری در مورد این موضوع در حیطه اختیارات مسئولان بهداشت کشور است و ما هم تابع آنها هستیم. در هر مرحله آنها تصمیم بگیرند که شرایط حضور هواداران در ورزشگاه مهیا است، با خوشحالی از آن استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال شجاعیان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ سهیل مهدی نقل و انتقالات هفته های آخر برگزار کنیم مسابقات لیگ لیگ برتر بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند، علیرضا جنتی مدیر عامل گیتی پسند در خصوص عدم حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گفت: همانطور که عضو هیأت مدیره باشگاه نیز در خبرها اعلام کرده بود قصد برگزاری جلسه فوق العاده هیأت مدیره را داشتیم که این موضوع با توجه به خبرهایی که در خصوص برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به صورت تلفنی صبح امروز از کنفدراسیون فوتبال آسیا و جلسه AFCبه ما رسید به تعویق افتاد.

وی افزود: جزئیات اخبار مربوطه به برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را مدیران مربوطه به اطلاع شما خواهند رساند.

رئیس هیأت مدیره گیتی پسند گفت: ما امسال تیم خود را با هدف حضور در جام باشگاههای فوتسال آسیا و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران بسته ایم و قطعاً با برگزاری این جام افتخاری دیگر برای ایران خواهیم آورد.

علیرضا جنتی در پایان گفت: قطعاً تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا خواهد شد و با پتانسیل موجود امروز مردم ایران خوشحال خواهند شد و ما نیز از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.

تیم فوتسال گیتی پسند پیش از این اعلام کرده بود که در صورت عدم برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، از حضور در لیگ برتر فوتبال انصراف خواهد داد. گیتی پسند به عنوان قهرمان لیگ برتر، نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6090685

دیگر خبرها

  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان