Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه فرهنگی، بصیرتی، محرومیت‌زدایی حاج حسین همدانی این بار ماشین طرح «باران کرامت» خود را به شهرستان‌های محروم کرمان رساند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، قرارگاه فرهنگی، بصیرتی، محرومیت‌زدایی حاج حسین همدانی حوزه بسیج 327 سیدالشهدا علیه‌السلام مستقر در مسجد حضرت رقیه (س) در محله کیانشهر تهران، در راستای طرح «باران کرامت» و «از کرامت تا ولایت» ویژه دهه کرامت تا روز عید غدیر، این بار سری به شهرستان کهنوجِ کرمان زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهدای 10 سری جهیزیه به زوج‌های جوان شامل یخچال، لباسشویی، گاز، جاروبرقی، فرش، پنکه اتومات، ظروف آشپزخانه، اهدای 10 تُن آرد همراه با بسته‌های معیشتی و نیز 20 میلیون تومان کمک مؤمنانه‌ تعمیرات منازل و وسایل آن، جزئی از این طرح شمرده می‌شود. در کنار این طرح، با همکاری فرماندهی سپاه کهنوج سرهنگ نکونام مسئولان،  قرارداد احداث 10 سرویس بهداشتی و حمام در روستاهای محروم کهنوج به مبلغ 80 میلیون تومان به امضاء رسید.

این طرح با مشارکت  فرماندهی سپاه و بسیج اصناف شهرستان کهنوج و نیز با حضور تعدادی از مسئولان اتحادیه نان و نیز با همیاری و کمک مؤمنانه‌ بازاریان تهران ظرف مدت دو ماه شکل گرفت.

قرارگاه فرهنگی، بصیرتی، محرومیت‌زدایی حاج حسین همدانی با مدیریت حمید ستاری و با پشتیبانی امام جماعت حجت‌الاسلام یونس ستاری  امام جماعت این مسجد و با تعامل و همفکری بین حوزه، علما و امامان جماعت مساجد و پایگاه‌های بسیج  صورت گرفته است. این پایگاه حتی برنامه‌هایی برای محرومیت‌زدایی از برخی مناطق محروم کشور داشته است. 

"باران کرامت" ؛ طرحی در راستای رزمایش مواسات در دهه کرامترزمایش مواسات در یکی از محروم‌ترین مناطق تهران اجرا می‌شود+ تصاویر

  انتهای‌پیام/

R1392/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سبک زندگی ایرانی اسلامی بیشتر بخوانید... فرهنگیان استان گیلان در "رزمایش مواسات" مشارکت می‌کنند رزمایش «مواسات ۲» با هدف تأمین جهیزیه زوج‌های جوان در استان گیلان برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرهنگیان استان گیلان در "رزمایش مواسات" مشارکت می‌کنند رزمایش «مواسات ۲» با هدف تأمین جهیزیه زوج‌های جوان در استان گیلان برگزار می‌شود واژه های کاربردی مرتبط سبک زندگی ایرانی اسلامی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ هنرپیشه «اژدها وارد میشود» درگذشت ۲ آخرین بازمانده «برباد رفته» در ۱۰۴ سالگی درگذشت ۳ خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل‌نماز/ انس با نماز چه‌نقشی در زندگی مشترک دارد؟ ۴ حجت‌الاسلام انصاریان: برپایی مجلس امام‌حسین(ع) در این زمان از افضل واجبات است ۵ سفر ابدی و حتمی در بیان آیت‌الله بهجت/ چگونه خداوند در وجود مؤمن رغبت به مرگ را ایجاد می‌کند؟ ۶ رحمت‌الله حسن‌پور درگذشت ۷ روایت مردگان از دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم ۸ ماجرای وقف کوه دماوند چه بود؟ مهمترین اخبار فرهنگی برخی برای ساخت آثار مذهبی دو برابر بودجه دریافت می‌کنند!/در شأن نام شهدا فیلم بسازیم سفارشات بالاست،‌ حباب ارز نمی‌گذارد پاسخ دهیم/ موجی از تعدیل نیرو در انتظار صنعت چاپ هنجارشکنان فرهنگی چگونه از فیلتر وزارت ارشاد عبور می کنند؟/ مجوز سازمان سینمایی به شاخ اینستاگرام! "غرقاب" روایت رهبر انقلاب از واقعیت‌های پنهانی افول تمدنی غرب مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد اختصاصی| گفتگو با عضو دربار پهلوی: چرا دولت آمریکا اجازه تکمیل درمان به محمدرضا پهلوی نداد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سبک زندگی ایرانی اسلامی سبک زندگی ایرانی اسلامی رزمایش مواسات محرومیت زدایی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی