Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:04:48 GMT

شمار قربانیان کرونا در کرمان به ۴۰۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۷۹۲۴

شمار قربانیان کرونا در کرمان به ۴۰۰ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۳۵۳ نفر است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۵ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۴ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵۹ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۷ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۸ نفر هم از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی بیان کرد: تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون سه هزار و ۷۷۲ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان ۴۹ نفر شامل ۴۰ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دو مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دو مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و پنج مورد حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

وی همچنین از درگذشت ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان خبر داد و گفت: موارد فوتی جدید شامل هفت نفر شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دو نفر شهرستان‌های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک نفرحوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

وی بیان کرد: مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون ۴۰۰ نفر است.

کد خبر 4984511

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شفیعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان استان کرمان مورد حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر محمد مهدی نوروز شمسی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشگی ۱۰ و ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ گفت: از دی ماه سال گذشته مراحل ثبت نام آزمون انجام شده و در چند نوبت نیز تمدید شده است. بر این اساس تا کنون ۵۸ هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه آزمون امسال به صورت کاغذی و حضوری خواهد بود، خاطر نشان کرد: در حدود ۳۴ حوزه در مراکز استان ها برای آزمون در نظر گرفته شده است و تلاش شده تا این حوزه ها از توزیع مناسبی برخوردار باشند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، سپس به برگزاری آزمون در دو نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: داوطلبان از روز یکشنبه ۶ خرداد تا صبح روز آزمون می توانند برای دریافت کارت خود از طریق سایت اقدام نمایند. همچنین همزمان با دریافت کارت، امکان اصلاح معدل ها نیز در سایت برقرار شده است.

دکتر نوروز شمسی، اعلام نهایی نتایج آزمون را در نیمه دوم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: به داوطلبان توصیه می کنم پس از اعلام دریافت کارت آزمون، هر چه سریعتر برای دریافت کارت اقدام کنند و در خصوص محل آزمون نیز دقت لازم را داشته باشند.

وی در پایان از داوطلبان خواست برای حضور در آزمون تاخیر نداشته باشند و یادآور شد: زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان، از اول مهر ۱۴۰۳ خواهد بود.

کد خبر 6099500

دیگر خبرها

  • امیدوارم بتوانیم حقوق دستیاران را به ۲۰ میلیون برسانیم
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر