Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت:استعدادهای خوبی در فوتبال ایران وجود دارد که بخشی از آنها را در قالب تیم جوانان در اختیار داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: بازیکنانی که به اردوی تدارکاتی تیم جوانان دعوت شده اند، تمامی نفراتی هستند که در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشته و اردوی آماده سازی خود را با آنها آغاز می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان برگزاری اردو اگر نیاز به حضور نفرات جدیدتری بود بدون شک به اردو دعوت می کنیم تا با تمام داشته خود به مصاف رقبا برویم.

وی گفت: زمان اندکی تا زمان مسابقات باقی مانده و به دلیل ویروس کروناکه تمامی جهان را درگیر کرده، شرایط برگزاری اردو و بازیهای دوستانه برایمان دشوار شده است. اما با این حال از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و امیدوارم با حمایت مسئولین فدراسیون و تلاش بازیکنان به هدف خود برسیم.

سرمربی تیم جوانان ایران در ادامه گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال ادامه داد: این بازیکنان جوان، آینده فوتبال ایران هستند. بدون شک استعدادهای خوبی در فوتبال ایران وجود دارد که در قالب تیم جوانان اکنون در اختیار داریم.

مظلومی خاطرنشان کرد: ما با مشکل عدم بازیهای دوستانه روبرو هستیم که متاسفانه به خاطر شرایط کنونی که دنیا با آن درگیر است، چاره ای وجود ندارد. برای رسیدن به رقابتهای جام جهانی راه آسانی نداریم اما دور از دسترس نخواهد بود و با کسب بهترین نتایج ، امیدواریم که به هدفمان برسیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال مظلومی تیم ملی جوانان لیگ برتر خبرگزاری فارس ورزشی فوتبال ایران تیم جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه