Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@04:19:02 GMT

شمار قربانیان کرونا در کرمان به ۴۰۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۸۲۶۹

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار مجموع جانباختگان کرونا در استان کرمان را ۴۰۰ نفر ذکر کرد.

به گزارش مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۳۵۳ نفر است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۵ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۴ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵۹ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۷ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۸ نفر هم از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی بیان کرد: تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون سه هزار و ۷۷۲ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان ۴۹ نفر شامل ۴۰ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دو مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دو مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و پنج مورد حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

وی همچنین از درگذشت ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان خبر داد و گفت: موارد فوتی جدید شامل هفت نفر شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دو نفر شهرستان‌های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک نفرحوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

وی بیان کرد: مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون ۴۰۰ نفر است.

لینک کوتاه: asriran.com/0036Ol

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرمان کرونا نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان استان کرمان مورد حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، براساس بیانیه دولت منطقه ماژووا در استان گوانگ‌دونگ واقع در جنوب چین، شمار قربانیان فروریختن بخشی از یک بزرگراه در این منطقه، به ۲۴ نفر افزایش یافته است.

براساس اعلام مقامات، پس از فرونشست بخشی از این بزرگراه به طول ۵۸.۷ متر، ۱۸ خودرو به چاله سقوط کردند. بخش‌هایی از استان گوانگ‌دونگ در دو هفته اخیر، تحت تاثیر بارندگی‌، سیل و تگرگ بی‌سابقه بوده‌اند.

به گفته شاهدان عینی، آنها پس از عبور از بخشی از اتوبان پیش از فروریختن، صدایی بلند شنیده و سپس چند متر پشت سرشان چاله‌ای بزرگ دیده‌اند.

کد خبر 6094332

دیگر خبرها

  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان