Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در حکم روز دوشنبه محمود واعظی خطاب به حمیدرضا علومی یزدی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رییس مرکز امور حقوقی بین‌المللی» منصوب می‌شوید.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: ضروری است ضمن نمایندگی جمهوری اسلامی در تمامی پرونده‌های بین‌المللی از جمله دعاوی مطروحه نزد دیوان بین‌المللی دادگستری درخصوص دارایی‌های ایران و نقض معاهدات دو یا چند جانبه، با بهره‌گیری از همه امکانات و نیروهای متخصص و مجرب، آراء صاحب‌نظران و ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها و مراکز معتبر داخلی و خارجی در حوزه حقوق بین‌الملل، نسبت به طرح، تعقیب و دفاع به هنگام از دعاوی دولت و دستگاه‌های دولتی نزد مراجع بین‌المللی اعم از دادگستری و داوری، راهکار مدبرانه اتخاذ و اقدام بایسته کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی عنوان کرد: همچنین وزارتخانه‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی را در رابطه با حقوق و تعهدات بین‌المللی با ارائه خط مشی شایسته یاری کرده و در تنظیم قراردادهای بین‌المللی و خدمات حمایتی و معاضدتی حقوقی، مشاورت و اهتمام ورزید.

وی خاطرنشان کرد: توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید حمیدرضا علومی یزدی جمهوری اسلامی محمود واعظی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید جمهوری اسلامی محمود واعظی دولت تدبیر و امید جمهوری اسلامی محمود واعظی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت