Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی کشور گفت: من این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کار مثبتی می‌دانم و حتی بر آن تأکید دارم که قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه روستایی تخصیص داده شود.

اخبار سیاسی- وی افزود: تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی باعث می‌شود پروژه‌ها به ویژه در حوزه روستایی با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای همراه باشد و از سوی دیگر با اجرای پروژه‌های عمرانی به ایجاد اشتغال در این مناطق هم کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعضی‌ها تخصیص وجه ریالی قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنند که این هم به شرط رعایت عدالت و تخصیص درست اعتبارات خوب است اما تخصیص قیر رایگان در اولویت است.

دهمرده خاطرنشان کرد: باید جلوی رانت‌ها و فساد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در تخصیص قیر رایگان گرفته شود، چه رانت‌ها در سطح کلان و وزارتخانه‌ها باشد و چه در سطح استانداری‌ها.

وی افزود: بخش قابل ملاحظه‌ای  از رانت‌ها و فساد‌ها در تخصیص قیر رایگان در سطح استانداری‌ها اتفاق می‌افتد که وزارتخانه باید با تخصیص مستقیم به پروژه‌های شهرستانی جلوی این رانت‌ها و فسادها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که گفتم بخش قابل توجهی از رانت‌ها در استانداری‌هاست و بهتر است نظارت دقیقی بر عملکرد مقامات در این حوزه صورت گیرد تا جلوی بخشی از فسادها و رانت‌ها گرفته شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قیر رایگان مجلس فساد قیر رایگان حبیب الله دهمرده دهمرده قیر رایگان به پروژه های عمرانی تخصیص قیر رایگان رانت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است