Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که براساس پیامک ارسال شده واجد شرایط شناخته شدند فقط ۱۵ روز برای واریز ۴۰ میلیون تومان فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ویدیو کنفرانس مورخ ۹۹/۰۵/۰۴ ادارات کل راه و شهرسازی با مقام عالی وزارت اذعان داشت: متقاضیان تایید شده طرح اقدام‌ملی مسکن برای واریز وجه اولیه خود که در مرحله اول حداقل ۴۰ میلیون تومان می باشد فقط ۱۵ روز مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن می‌بایست ظرف مهلت دو هفته نسبت به تکمیل مدارک خود با مراجعه به دفاتر پیش خوان دولت، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن اقدام نموده و بلافاصله پس از افتتاح حساب در بانک مسکن نسبت مبلغ اولیه را واریزنمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی تمامی پروژه‌های انبوه‌سازی طرح اقدام‌ملی، تا پایان ماه جاری شروع خواهد شد، تصریح کرد: عدم تکمیل مدارک و واریز وجه در زمان اعلام شده به منزله انصراف متقاضی از طرح اقدام‌ملی تلقی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان راه و شهرسازی مسکن اداره کل راه و شهرسازی طرح ملی مسکن طرح اقدام ملی راه و شهرسازی ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در طرح نهضت ملی مسکن سه طرح تسهیلاتی برای تامین و ساخت مسکن برای متقاضیان پیش‌بینی شده است. در طرح اول تامین زمین و ساخت مسکن را دولت انجام می دهد. در طرح دوم متقاضیانی که زمین دارند، تسهیلات وام ساخت مسکن دریافت خواهند کرد و در طرح سوم، تسهیلات وام کم‌بهره ساخت در اختیار متقاضیان در مناطق بافت فرسوده قرار می‌گیرد. طرح نهضت ملی مسکن با همکاری وزارت راه و شهرسازی (شرکت بازآفرینی شهری) و بانک‌های کشور اجرا می‌شود. 

متن شهروند خبرنگار ما:

پس از سه سال همچنان بیش از پنجاه هزار نفر از تایید شدگان نهضت ملی مسکن شیراز بلاتکلیف هستند و متاسفانه مسئولین و متولیان امر ، زمین را تامین نکرده اند.مسئولین استانی هیچ تلاشی برای پیگیری و پیشبرد کار ندارند و به نظر میرسد اصلا هدف اصلی دولت که نهضت ملی مسکن هست برایشان بی اهمیت است.

دیگر خبرها

  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن