Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: بر اساس استراتژی ستاد تنظیم بازار استان کالاها باید به وفور در دسترس مردم قرار گیرد و باید با نرخ متعارف به دست مصرف کننده برسد.

وی استفاده از ظرفیت تمامی ابزارها و ارتباطات را به منظور خدمات رسانی و تأمین کالاهای اساسی مردم مهم برشمرد و گفت: نباید کمبود هیچ کالایی در استان را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: در تیر ماه میزان جوجه ریزی در استان مرکزی ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار قطعه بوده است که این تعداد ضروری است مقداری افزایش یابد.

فرخی با تاکید بر بررسی عوامل مؤثر بر افزایش قیمت مسکن، عنوان کرد: اتحادیه‌های مشاورین املاک استان در خصوص مصوبه افزایش ١٥ درصدی نرخ اجاره بها برای تمدید قراردادهای اجاره مسکن در استان بر روند اعمال این مصوبه نظارت کنند.

وی افزود: موضوع افزایش تا سقف ١٥ درصد نرخ اجاره بها را مشاورین املاک رعایت کنند و با متخلفین برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار کرد: کمبودی در عرضه ماسک در استان مرکزی وجود ندارد و طبق اعلام اتاق اصناف روزانه حدود ٢٥٠ هزار ماسک در کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان تولید و با نرخ مصوب مصرف کننده یک هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

به گفته فرخی، باید اتاق اصناف فرآیند صدور مجوزهای صنفی برای تولید ماسک را تسهیل و مشوق‌های لازم در نظر بگیرد و بسیج اصناف بر روند فعالیت این کارگاه‌ها نظارت کند، از طرفی تأمین نیاز پارچه و مواد اولیه را نیز بر عهده دارد.

کد خبر 4984507

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی ستاد تنظیم بازار تولید ماسک ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است

ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ۵۷ شهرک را مصوب کردیم که مراحل تصویب بخشی از آنها را به پایان رساندند و در اختیار طرح قرار گرفته و واحدهای مسکونی در این طرح ساخته شده‌اند.

ارسلان مالکی شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در کشور بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در حال اجرا داریم.

وی گفت: علاوه براین واحدهایی که در حال اجرا هستند، ۴۵ هزار هکتار زمین به محدوه شهرها الحاق شده و در اختیار طرح قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ۵۷ شهرک را مصوب کردیم که مراحل تصویب بخشی از آنها را به پایان رساندند و در اختیار طرح قرار گرفته و واحدهای مسکونی در این طرح ساخته شده‌اند.

مالکی گفت: در بافت فرسوده نیز به همین میزان تسهیلات پرداخت شده و مردم با دریافت تسهیلاتی که دولت داده زمین خود را ساختند.

وی ادامه داد: در لرستان پیچیدگی تامین زمین کار نهضت ملی را با دشواری مواجه کرده است بطوریکه در تامین زمین در لرستان عقب هستیم و در جلسه شورای مسکن امشب جمع‌بندی شد که با هم‌افزایی همه دستگاه‌های لرستان این عقب‌ماندگی جبران شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان کرد: با این هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی لرستان، زمین برای همه متقاضیانی که ثبت‌نام کردند تامین می‌شود.

مالکی تصریح کرد: اگر تامین زمین در لرستان با تصمیمی که در جلسه گرفته شد پیش رود نهضت ملی در این استان شتاب خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است