Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش اطلاعیه‌‌ای صادر می‌کند که داوطلبین دکتری می‌توانند محل آزمون خود را از تهران به شهرستان محل سکونتشان تغییر دهند. آنها نیز با توجه به چیزی که گفته شده شهرستان‌های خود را انتخاب می‌کنند؛اما امروز درکارت خود تهران را محل آزمون خود می‌بینند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حدود پنج میلیون داوطلب این روزها در گیر و  دار به تعویق افتادن یا نیفتادن کنکورشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غول کنکور که ماهیتا با استرس و اضطراب عجین است؛ اما کرونا و استرس ابتلا به آن هم به آن اضافه شده است. به همین خاطر بود که دانشگاه ها از همان ترم گذشته سریعا اقدام به تخلیه خوابگاه‌ها، تعطیلی کلاس‌ها و برگزاری آنلاین آنها  و حتی امتحانات مجازی کردند.

به هرحال آنطور که از شواهد و قراین پیداست کنکور امسال برگزار می‌شود و تا این لحظه تعداد داوطلبینی که کرونایی هستند و قصد دادن کنکور دارند نیز اعلام رسمی شده است. اما در این بین چند نفر از داوطلبین کنکور دکتری در تماس با خبرنگار تسنیم از مشکلی که بر سر تعیین محل آزمون خود پیدا کرده‌اند خبر دادند که در صورت رفع نشدن آن قطعا برای سلامت این افراد ریسک پذیر خواهد بود.

این داوطلبین اذعان داشتند نهم اسفند ماه سال گذشته زمانی که باید محل آزمون خود را تعیین می‌کردند؛ تهران را انتخاب می‌کنند و امکان سکونت در خوابگاه نیز داشته‌اند. اما بعد از شرایط اوج گیری ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها به شهرستان‌های خود بازمی‌گردند.

اتاق ایزوله برای ناقلان مثبت کنکور دکتری در نظر گرفته شد / افزایش 40 درصدی حوزه‌های امتحانجزئیات برگزاری و دریافت کارت کنکور دکتری 99

 پس از به وجود آمدن این شرایط از سوی سازمان سنجش کشور برای این افراد اطلاعیه‌‌ای صادر می‌شود که می‌توانند محل آزمون خود را از تهران به شهرستان محل سکونتشان تغییر دهند. آنها نیز با توجه به چیزی که سازمان سنجش گفته بود محل آزمون خود را تغییر می‌دهند؛ اما امروز پیش از دریافت کارت کنکور دکتری خود در کمال تعجب محل آزمون خود را تهران می‌بیند.

این ناهماهنگی در حال رخ داده است که این افراد طبق گفته سازمان سنجش اقدام به تغییر محل آزمون خود کرده بودند و حالا طبق گفته خودشان در تهران خوابگاه و هیچ امکاناتی با وجود شرایط کرونا برای اسکان آنها وجود ندارد‌.

خبرنگار تسنیم پس از تماس این دواطلبین، برای پیگیری این مساله با مسئولین سازمان سنجش تماس گرفت؛ اما پاسخی دریافت نکرد! خبرگزاری تسنیم آماده شنیدن صحبت‌های مسئولین مربوطه برای رفع مشکل این داوطلبین است.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا خوابگاه دانشجویی آزمون کنکور بیشتر بخوانید... آزمون دکتری و کارشناسی ارشد مرداد برگزار می‌شود اتاق ایزوله برای ناقلان مثبت کنکور دکتری در نظر گرفته شد / افزایش ۴۰ درصدی حوزه‌های امتحان تاریخ برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد تغییر کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آزمون دکتری و کارشناسی ارشد مرداد برگزار می‌شود اتاق ایزوله برای ناقلان مثبت کنکور دکتری در نظر گرفته شد / افزایش ۴۰ درصدی حوزه‌های امتحان تاریخ برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد تغییر کرد واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا خوابگاه دانشجویی آزمون کنکور پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ واعظی در گفت‌و‌گو با یک مقام آذربایجانی: حمایت از حق حاکمیت کشورها موضع رسمی ایران در مناقشات است ۲ بیانیه سپاه| دربرابر پروژه نفوذ دشمنان باید هوشیار بود/ منافقین پیاده نظام رژیم صهیونیستی هستند ۳ اعطای وام خود اشتغالی۵۰ میلیونی به فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح ۴ گزارش| ورود ویژه دستگاه قضا به حیاط خلوت کاخ‌نشینان/ لواسان؛ نماد شکل‌گیری طبقه مسئولان نوکیسه ۵ سخنگوی دولت به کرونا مبتلا شد ۶ دادستان سابق دیوان محاسبات خبر داد: صدور حکم برای بیش از ۲۰هزار مدیر در سال‌های ۹۲ تا ۹۸ ۷ اختصاصی| گفتگو با عضو دربار پهلوی: چرا دولت آمریکا اجازه تکمیل درمان به محمدرضا پهلوی نداد؟ ۸ قالیباف: فرآیند انتخاب رئیس دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت مهمترین اخبار سیاسی سخنگوی دولت به کرونا مبتلا شد اختصاصی| گفتگو با عضو دربار پهلوی: چرا دولت آمریکا اجازه تکمیل درمان به محمدرضا پهلوی نداد؟ قالیباف: فرآیند انتخاب رئیس دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت جهانگیری: حفاظت و صیانت از سرمایه موقعیت ترانزیتی ایران بسیار ضروری است مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ بررسی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی در کمیسیون امنیت ملی تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا خوابگاه دانشجویی آزمون کنکور ویروس کرونا خوابگاه دانشجویی آزمون کنکور آزمون دکتری و کارشناسی ارشد محل آزمون خود کنکور دکتری سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • کشف دو کانال بزرگ تقلب در کنکور با بیش از ۵۰ هزار نفر عضو
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران