Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک مهر ایران از تمام شهروندان درخواست می‌کند با استفاده از خدمات آنلاین این بانک، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این راستا همه مشتریان بانک مهر ایران می توانند از مجموعه گسترده خدمات غیرحضوری و اپلیکیشن موبایل بانک مهریران تمامی عملیات بانکی خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای افتتاح حساب به کمک اپلیکیشن مهریران، به کمتر از 10 دقیقه زمان نیاز دارید. بنابراین نه تنها در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه ضمن حفظ آرامش، مراقب سلامتی خود و اطرافیانتان نیز هستید.
تمام مراحل افتتاح حساب با استفاده از امن‌ترین روش‌ها و در سریع‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود. به علاوه، کارت بانکی مشتری از طریق شرکت پست، به صورت رایگان درب منزل به او تحویل داده خواهد شد.
دسترسی مشتری به شماره حساب، شماره کارت، رمز اول و رمز دوم در اولین لحظه پس از افتتاح حساب، به راحتی در اپلیکیشن امکان‌پذیر است. پرداخت اقساط تسهیلات، انتقال وجه از طریق کارت به کارت، پایا و ساتنا، استعلام و پرداخت قبوض آب، برق، تلفن و ...، خرید شارژ سیم کارت و اینترنت، سامانه فروش سهام عدالت، احراز هویت در سجام، ارسال کارت هدیه مجازی و مدیریت چک و ... از دیگر خدمات و امکانات غیرحضوری بانک مهر ایران است که مشتریان می توانند با استفاده از آن بدون مراجعه به شعبه درخواست های بانکی خود را انجام دهند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی مراجعه يک شهروند به پليس فتا در خصوص برداشت غير مجاز يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از حساب بانکی اش به صورت غيرمجاز، پيگيری موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.


سرهنگ سید محمود علائی افزود: کارشناسان پليس فتا دريافتند متهم با ارسال لينک جعلی سامانه ثنا از طريق پيامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده نموده و از حساب بانکی وی مبلغ فوق را برداشت اينترنتی کرده است.


علائی ادامه داد: با پیگيری های تخصصی متهم در يکی از شهرستان های غرب كشور شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد