Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرا رسیدن هفته ملی مهارت، پروانه بهره برداری مرکز آموزش جوار کارگاهی به شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران اعطا شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نق از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه )، شنبه ۴ مرداد، با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری و علی اوسط هاشمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ، پروانه بهره برداری مرکز آموزش جوار کارگاهی، به سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینعلی امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری، هدف از این مجوز را ارائه آموزش های مهارتی مطابق با استانداردهای بین المللی، رهگیری وضعیت اشتغال مهارت آموختگان، ایجاد بانک اطلاعات مهارت آموختگان و توسعه همکاری با سازمان های مردم نهاد برشمرد و افزود، محور توسعه، انسان خلاق و مبتکر با نگاه نو در عرصه های اجتماعی، سیاسی و غیره است.

در این مراسم ، سید جعفر میر مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، ضمن تاکید بر توسعه پایدار برای نسل های آینده ، پگاه را پیشگام در توسعه پایدار خواند و تصریح کرد ، در این شرکت در حوزه آموزش، تلاش های زیادی صورت گرفته که بیش از ۸۰ درصد از آموزش ها با همکاری سازمان فنی و حرفه ای بوده است.

مهناز خدایی معاون آموزش و تحقیق توسعه پگاه تهران، در خصوص مزایای تاسیس این مرکز ، به بهره مندی بیشتر همکاران از آموزش های استاندارد فنی حرفه ای و افزایش مهارت و توانمندی منابع انسانی و ارتقای سطح دانش اشاره کرد.

گفتنی است ، در این مراسم مجوز آموزش جوارکارگاهی و بین کارگاهی به ۴۴ بنگاه اقتصادی ، تخصیص یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پگاه تهران پگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود