Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشاورز، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: تعرض جنگنده امریکایی به هواپیمای ایرانی در آسمان سوریه به طور قطع یک اقدام تروریستی بود و به شدت محکوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، درباره تعرض جنگنده امریکایی به هواپیمای ایرانی در آسمان سوریه اظهار کرد: دشمنی امریکا با کشور و نظام ما همواره وجود داشته و به اشکال مختلف در طول تاریخ به ویژه با پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است که حوادث و مصادیق بسیاری در این زیمنه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعرض جنگنده امریکایی به هواپیمای ایرانی در آسمان سوریه به طور قطع یک اقدام تروریستی بود و به شدت محکوم است، چراکه هواپیمای ایران در مسیر قانونی خود حرکت می‌کرد و حضور هواپیمای جنگی در این مسیر ممنوع و غیرقانونی بوده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اذعان کرد: از طرفی اساسا حضور امریکا در آسمان سوریه یک اقدام غیرقانونی و در واقع تعرض به تمامیت ارضی در آسمان این کشور است که باعث ناامنی در این مرز جغرافیایی می‌شود.

کشاورز ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی هم از سوی مسئولین کشورمان شاهد بودیم که به سازمان جهانی هواپیمایی شکایت شد و پیگیر این حرکت و تعرض تروریستی شدند.

دشمنی امریکا با جمهوری اسلامی برای تمامی مردم مشخص شده است

این مقام مسئول ابراز کرد: البته امیدی هم به سازمان‌های بین المللی و جهانی نیست، چراکه بسیاری از این سازمان‌ها هم تحت تاثیر امریکا هستند؛ دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مسلح کشورمان باید از تمامیت ارضی ایران به طور جدی دفاع و به وظایف خود عمل کنند که همواره شاهد اقتدار جمهوری اسلامی در دفاع از مرزهای میهن عزیزمان بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: این اتفاقات نشان دهنده این است که ترامپ به دنبال ماجراجویی است تا شرایط انتخابات را به نفع خود رقم بزند و در این راه از هر ابزاری استفاده می‌کند تا به برگ برنده دست یابد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تاکید کرد: خوشبختانه مردم ما در همه برهه‌ها آگاه و بصیر هستند و به اهداف دشمن پی برده‌اند؛ دشمنی امریکا با جمهوری اسلامی برای تمامی مردم مشخص شده است که امیدواریم برخی از مسئولین که خود را به خواب زده‌اند هم به این مسئله آگاه و از خواب غفلت بیدار شوند.

کشاورز عنوان کرد: در این میان وظیفه رسانه‌ها بسیار مهم است که باید در شفاف سازی فضا برای افکار عمومی تلاش کنند و چهره واقعی دشمنان کشورمان را به نمایش بگذارند، چراکه در این صورت دیگر بزک چهره غرب توسط برخی غرب‌گرایان، موثر نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعرض جنگنده امریکایی به هواپیمای ایرانی آسمان سوریه یک اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

 هادی خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه گردید.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخورد‌های دوگانه
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخوردهای دوگانه
  • دموکراسی دروغین امریکا و برخوردهای دوگانه
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی