Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس با اشاره به حاشیه‌ها پیرامون انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رییس دیوان محاسبات گفت: «کمیسیون بودجه موظف است بر اساس اصل ⁧‫شفاف‌سازی‬⁩ نسبت به ابهامات و سوالات موجود، پاسخگو باشد و افکار عمومی را قانع کند.»

به گزارش ایسنا، محمدسعید احدیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«‏بر اساس قانون، بررسی تطبیق شرایط نامزدهای رییس دیوان محاسبات از جمله آقای بذرپاش توسط کمیته دیوان محاسبات و ⁧‫کمیسیون بودجه‬⁩ صورت گرفته، سپس آقای بذرپاش در صحن علنی مجلس ۱۵۸ رای آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس حق ندارد قانون مجلس را نادیده گرفته و مصوبه مجلس و رأی نمایندگان محترم را کنار بگذارد. ‏کمیسیون بودجه موظف است بر اساس اصل ⁧‫شفاف‌سازی‬⁩ نسبت به ابهامات و سوالات موجود، پاسخگو باشد و افکار عمومی را قانع کند.»

لینک کوتاه: asriran.com/0036P0

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بذرپاش قالیباف کمیسیون بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش دیوان محاسبات از عملکرد هدفمندی یارانه ها تا پایان سال ۱۴۰۲، حاکی از انحراف در عدم تحقق ۳۱ درصدی منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها است.

دیوان محاسبات کشور تاکید دارد که به منظور مدیریت کارا و اثربخش یارانه‌ها، منابع و مصارف هدفمندی در سرجمع بودجه عمومی دولت لحاظ شود.

همچنین از دست‌دادن کارویژه سازمان هدفمندی، تکالیف غیر متعارف دستوری و استقراض سازمان از موارد حایز اهمیت در گزارش راهبردی این نهاد نظارتی است.

کد خبر 6091837

دیگر خبرها

  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد