Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:08:00 GMT

هونس سرمربی هوفنهایم معرفی شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۹۰۳۳

هونس سرمربی هوفنهایم معرفی شد

سرمربی پیشین تیم ذخیره‌های بایرن مونیخ، هدایت تیم هوفنهایم را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه هوفنهایم بعدازظهر امروز (دوشنبه) به طور رسمی سباستین هونس را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. این سرمربی آلمانی که تیم ذخیره‌های بایرن مونیخ را در فصل اخیر به‌عنوان قهرمانی لیگ دسته سوم آلمان رساند، با امضای قراردادی سه ساله هدایت هوفنهایم را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هونس 38 ساله جانشین آلفرد شرودر 47 ساله شد که در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل اخیر بوندس‌لیگا به دلیل تداوم کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری هوفنهایم اخراج شده بود.

شرط آلابا برای تمدید قراردادش با بایرن مونیخ

هونس سابقه سرمربیگری تیم‌های زیر 17 سال و زیر 19 سال لایپزیگ و تیم زیر 19 سال بایرن مونیخ را هم در کارنامه‌اش دارد و سرمربیگری هوفنهایم اولیه تجربه او در سطح اول فوتبال باشگاهی آلمان خواهد بود.

هوفنهایم فصل 20-2019 بوندس‌لیگا را در رده ششم به پایان برد و سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ اروپا را کسب کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوندس‌لیگا بایرن مونیخ هوفنهایم بیشتر بخوانید... پاوار مصدوم شد و شاید به بازی با چلسی نرسد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پاوار مصدوم شد و شاید به بازی با چلسی نرسد واژه های کاربردی مرتبط بوندس‌لیگا بایرن مونیخ هوفنهایم پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت ۲ ساری: اگر یوونتوس با من قهرمان شده یعنی اینکه واقعاً تیم خوبی است!/ بازگشت زودهنگام من به رختکن دلیل داشت ۳ واکنش کالدرون به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر ۴ اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت ۵ بزیک: برانکو شخصیت قهرمانی را در تیم ایجاد کرد/ رقبای پرسپولیس راه را اشتباه رفتند ۶ کرمانی‌مقدم: چند بازیکن گل ریحان از من عذرخواهی کردند و گفتند منیعی ادب ندارد ۷ رکوردشکنی منچستریونایتد در شب کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۸ اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال/ قضاوت دیدار استقلال - سپاهان به حیدری سپرده شد مهمترین اخبار ورزشی مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت تسنیم منتشر کرد؛ متن آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بزیک: برانکو شخصیت قهرمانی را در تیم ایجاد کرد/ رقبای پرسپولیس راه را اشتباه رفتند مظلومی: بازیکنان جوان آینده فوتبال ایران هستند/ رسیدن به جام جهانی دور از دسترس نیست مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ بررسی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی در کمیسیون امنیت ملی تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا بایرن مونیخ هوفنهایم بوندس لیگا بایرن مونیخ هوفنهایم بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک

مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول موردتوجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ که در آستانه استخدام رالف رانگنیک به‌عنوان جانشین توماس توخل در تابستان پیش روست، از سوی دیگر گزینه‌های مدنظرش برای تقویت ترکیب خود برای فصل آینده را هم زیرنظر گرفته که یکی از آنها ظاهراً فیرجیل فن‌دایک است.

بر اساس ادعای رسانه فرانسوی‌ «اسپورتس زون»؛ باشگاه بایرن مونیخ در چند روز اخیر وضعیت فن‌دایک در بازار نقل‌وانتقالات را از باشگاه لیورپول جویا شده است. این مدافع هلندی که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با لیورپول باقی مانده، پیشنهادهای خوبی از باشگاه‌های عربستانی دریافت کرده است.

فن‌دایک 32 ساله که تاکنون در 267 بازی برای لیورپول به میدان رفته و آمار 23 گل زده و 12 پاس گل را از خود برجای گذاشته است، می‌خواهد در این تیم بماند، اما مدیران باشگاه لیورپول بی‌میل نیستند از فروش این بازیکن در تابستان سال جاری درآمدی کسب کنند.

هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است

مرد سال یوفا در سال 2019 که در ماه ژانویه 2018 در ازای 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست،‌ در این مدت به این تیم برای کسب هفت جام مختلف از جمله یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد