Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:18:00 GMT

مسابقه مجازی «بهترین انتخاب» در یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۹۱۲۰

مسابقه مجازی «بهترین انتخاب» در یزد برگزار می‌شود

احمد طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقه بهترین انتخاب با موضوع ازدواج با همکاری گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار هنری خود را در قالب عکس، عکس نوشته، فیلم یا کلیپ حداکثر سه دقیقه‌ای در صفحه اجتماعی اینستاگرام به نشانی @behdasht_yazd به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی بیان کرد: نتایج این مسابقه در روز ۱۸ مردادماه مصادف با عید غدیرخم اعلام و برندگان مسابقه تجلیل می‌شوند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از برگزاری کارگاه‌های مشاوره ویژه هفته ازدواج خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه‌ها در تمام شهرستانهای استان یزد به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مشاوره‌ها حول محور خانواده و ازدواج ارائه می‌شود، افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۵۰۰ تماس گرفته یا به سایت yazdsport.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4984640

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد احمد طالبی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ازدواج ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید

طرفداری | شب گذشته (چهارشنبه)، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴ با برگزاری یک بازی به اتمام رسید. دو روز قبل، جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانتس آرنا با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت و دیشب نیز بوروسیا دورتموند در خانه با یک گل، پاری سن ژرمن را شکست داد.

ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی

وب‌سایت هواسکورد با بررسی عملکرد بازیکنان حاضر در این دو مسابقه، ترکیب منتخب آن‌ها را به شکل زیر معرفی کرد. بر این اساس، جیدون سانچو با نمره 8/74 به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد، همچنین بوروسیا دورتموند با پنج بازیکن، بیشترین نماینده را در این ترکیب دارد.

کوبل
حکیمی - هوملس - اشلوتربک - ماتسن
سانچو - کروس - ویتینیا - سانه
کین - وینیسیوس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی