Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@18:52:30 GMT

قتل یک ناهی منکر توسط ۲ نوجوان +عکس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۹۱۴۶

قتل یک ناهی منکر توسط ۲ نوجوان +عکس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: یک آمر به معروف و ناهی از منکر، توسط 2 نوجوان که برای بانوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، کشته شد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: روز گذشته، یک آمر به معروف و ناهی از منکر 24 ساله، توسط 2 دانش‌آموز که برای بانوان دوچرخه‌سوار مزاحمت ایجاد می‌کردند، با سلاح سرد (چاقو) به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، قسام با اشاره به اینکه حادثه یاد شده در خیابان شهدای ناجا در شهر نورآبادممسنی رخ داده است، گفت: در شب حادثه، قاتل و همدستش برای 2 بانوی دوچرخه‌سوار در خیابان شهدای ناجای شهر نورآبادممسنی ایجاد مزاحمت می‌کنند که مقتول آنان را از این عمل منع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: قاتل و همدستش بعد از درگیری فیزیکی با مقتول، با ضربات چاقو این آمر به معروف و ناهی از منکر را مضروب می‌کنند و علیرغم انتقال سریع او به بیمارستان، این جوان به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

قسام گفت: بعد از انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس و ظرف مدتی کمتر از 2 ساعت قاتل و همدستش دستگیر شده و پس از سیر مراحل بازجویی در مقر انتظامی و تشکیل پرونده، تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی یادآور شد که 2 متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل با چاقو، اعتراف کرده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ممسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

به گزارش تسنیم، ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

کد خبر 848703 منبع: تسنیم برچسب‌ها دادگاه خبر ویژه قوه قضائیه

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است