Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مجتبی احمدی، تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» گفت: این هفته موضوع مهارت آموزی کودکان کار را به صورت مفصل بررسی می کنیم و در  ادامه با جوانی که با تلاش به آرزوهایش در دنیای بازیگری رسیده است، گپ مفصل و جذابی خواهیم داشت.

احمدی افزود: در برنامه «شکلات تلخ» ابتدا به دنبال متولیان زندگی این بچه ها بودیم و با مسئولان مرتبط به بحث و مطالبه نشستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه فردا ( سه شنبه ) داستان مدرسه کودکان کار اتباع و تحصیل آنها موضوع برنامه است و در ادامه شروعی خواهیم داشت بر گفت و گوی مفصل با رییس سازمان فنی حرفه ای کشور که مشروح آن شنبه در بسته ی دیگری از شکلات تلخ ارائه خواهد شد.

برنامه «شکلات تلخ» در این دو قسمت با حضور  علی اوسط هاشمی، رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور  و یک کارشناس در حوزه آسیب های اجتماعی  به بحث مهارت آموزی کودکان کار می پردازد و محدودیت های آن را بررسی می کند.

برنامه «شکلات تلخ» کاری از گروه اجتماعی است که روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۱۳:۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

کد خبر 534903 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران شکلات تلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • مرور مهم‌ترین اخبار قم در روز ۱۲ اردیبهشت
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان