Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:29:58 GMT

مرحله دوم رزمایش مساوات و همدلی در قم برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۹۲۹۸

مرحله دوم رزمایش مساوات و همدلی در قم برگزار می شود

سلیمان پور به برگزاری طرح مساوات و همدلی اشاره کرد و گفت: این طرح که به صورت عظیم برگزار شد تجربه موفقی بود که آثار و برکات بسیاری نیز به همراه داشت و در ایام عید قربان و غدیر و همچنین ماه محرم نیز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بیژن سلیمان پور» امروز (دوشنبه 6 تیرماه) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه در حال فعالیت بوده و خدمات ارزشمندی را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

معاون استاندار قم تصریح کرد: اقدامات ارزشمند خبرنگاران موجب بیان دستاوردها و اقدامات صورت گرفته شده و قطعا اعتلای کشور و حرکت در راستای مودت و خدمت به نظام را در پیش خواهد داشت.
 

وی گفت: گاها شاهد هستیم که خبرنگاران نقدهایی نیز از عملکرد مسئولان می کنند که به حق بوده و نقد سازنده و صحیح و از سر خیرخواهی موجب پیشرفت در کشور نیز خواهد شد.


سلیمان پور در ادامه با اشاره به موضوع کرونا گفت: باید با شیوه های صحیح اطلاع رسانی در زمینه استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نهایت دقت صورت گیرد و رسانه ها در این خصوص نقش موثری دارند.


معاون استاندار قم ابراز داشت: همه گروه ها و صنوف باید از ماسک استفاده کنند و استفاده صنوف مختلف از ماسک علاوه بر اینکه موجب می شود خود افراد سالم بمانند، تبلیغ گسترده ای نیز در راستای استفاده از ماسک خواهد بود.


وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم گفت: در این ایام نیز همانگونه که رئیس جمهور تاکید کردند برگزاری مراسم ها نیاز روحی و روانی جامعه است اما باید پروتکل ها رعایت و در راستای توجه به دستورات بهداشتی باشد.


سلیمان پور گفت: قرار شد کمیته ای در این خصوص دستورات را نوشته و در جلسه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به تصویب برسد.


معاون استاندار قم به برگزاری طرح مساوات و همدلی اشاره کرد و گفت: این طرح که به صورت عظیم برگزار شد تجربه موفقی بود که آثار و برکات بسیاری نیز به همراه داشت و در ایام عید قربان و غدیر و همچنین ماه محرم نیز برگزار می شود.


وی همچنین به فرارسیدن هفته دولت اشاره کرد و گفت: انتظار است در این ایام نیز با توجه به تمام تحریم ها و مشکلات ایجاد شده برای دولت، خدمات و اقداماتی که دولت انجام داده، اطلاع رسانی شود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار قم استانداری استاندار سلیمان پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال