Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین بر تداوم قطع روابط با رژیم صهیونیستی و مخالفت تشکیلات با پذیرفتن درآمدهای مالیاتی ماه میلادی جاری تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، محمد أشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ابتدای جلسه تشکیلات بار دیگر مخالفت با طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را اعلام کرد و گفت: به قطع کامل روابط خود با اشغالگر ادامه می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد از ما اخاذی کند به همین دلیل درآمد مالیاتی این ماه را نمی‌پذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبری فلسطین ۱۹ مه تصمیم گرفت در واکنش به طرح الحاق تمامی توافقنامه‌های خود با رژیم صهیونیستی را لغو کند.

نخست وزیر فلسطین در ادامه گفت، آمار کرونا در مناطق مختلف فلسطین روند نزولی داشته است اما شرایط در استان قدس اشغالی همچنان وخیم است و این امر نشان دهنده کوتاهی مقامات رژیم صهیونیستی در حق اهالی است و این رژیم باید به عنوان قدرت اشغالگر مسؤولیت خود را در خصوص بهداشت مردم قدس برعهده بگیرد.

وی گفت، دولت تمامی توان خود را برای خدمات رسانی به اهالی قدس به کار خواهد بست.

أشتیه در ادامه در خصوص وضعیت کارمندان گفت: همانطور که از نخستین نبرد مربوط به حقوق اسیران و شهدا عبور کردیم مطمئنا با صبر و شکیبایی کارمندان از این منحنی نیز عبور خواهیم کرد و این طرح استعمارگرانه شهرک سازی مرتبط به طرح الحاق را شکست می‌دهیم‌.

تشکیلات خودگردان فلسطین برای دومین ماه متوالی ۵۰ درصد از حقوق کارمندان دولت را پرداخت کرد. این بحران مالی به دلیل مخالفت تشکیلات با دریافت پول درآمد مالیاتی به وجود آمده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی

رئیس جریان مخالفان در اراضی اشغالی درباره تداوم گرانی‌ افسارگسیخته در صورت عدم انحلال کابینه نتانیاهو، هشدار داد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با اشاره به گرانی و نزدیک شدن طبقه متوسط جامعه به وضعیت بحرانی، هشدار داد اگر کابینه نتانیاهو منحل نشود، گرانی‌ها تداوم خواهد داشت.

لاپید اخیرا نیز در تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها در تل آویو که در حمایت از توافق مبادله اسرا برگزار شده، حضور یافته و تاکید کرده بود: من اگر در راس کابینه بودم جنگ را متوقف می‌کردم و گروگان‌ها را بازمی‌گرداندم!

وی پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خواستار استعفای نتانیاهو و دیگر اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به عنوان مسئولان اصلی شکست برابر مقاومت فلسطین در عملیات هفتم اکتبر شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو