Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون اقتصادی استاندارمرکزی با بیان اینکه ماهانه ۸ میلیون ماسک در استان مرکزی تولید و عرضه می‌شود گفت: با هرگونه احتکار و گرانفروشی تولیدکنندگان و فروشندگان در استان مرکزی به شدت برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید فرخی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با اشاره به وضعیت استان در زمینه تولید ماسک اظهار داشت: با توجه به تولید ماهانه 8 میلیون ماسک در کارگاه‌های تولید ماسک استان بین عرضه و تقاضای آن تعادل وجود دارد و بیش از 250 هزار عدد ماسک آماده توزیع در بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توزیع ماسک در واحدهای صنفی و به وسیله دستفروشان استان انجام می‌شود اما باید با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان در داروخانه‌ها، مراکز عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی و تجهیزات پزشکی انجام شود تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد: سازمان بسیج اصناف استان مسئولیت تامین پارچه مورد نیاز در کارگاه‌های تولید ماسک برعهده دارد که باید به صورت سهمیه‌بندی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و با نظارت دستگا‌ه‌های نظارتی در این زمینه انجام شود.

فرخی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ستاد تنظیم بازار استان تامین کالاهای اساسی با قیمت متعارف و مصوب در بازار است به همین سبب با هرگونه تخلف در این زمینه از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی و احتکار از سوی تولیدکنندگان و فروشنگان برخورد قانونی می‌شود.

استاندار خوزستان: ستاد تنظیم بازار استان قیمت‌ها را کنترل می‌کند325 تن شکر برای تنظیم بازار در قم توزیع می‌شودشکست وزارت صنعت در تنظیم بازار فولاد/ اقدامات دستورى پایان یابد

وی عنوان کرد:  افزایش نرخ اجاره‌بها مسکن در استان 15 درصد است به همین سبب مشاوران املاک باید در این زمینه توجه ویژه داشته باشند زیرا در غیراینصورت با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: امسال حدود 2 میلیون و 800 هزار قطعه جوجه به مرغداری‌های استان تزریق شد که برای تامین نیاز استان این اقدام در مرداد و شهریور ماه نیز ادامه یابد تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/713

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... ماهی با تصمیم ستاد تنظیم بازار خرید حمایتی می‌شود ۶ تصمیم مهم ستاد تنظیم بازار برای کنترل عرضه و قیمت تایر در بازار قیمت های جدید گوشت مرغ و لبنیات در ستاد تنظیم بازار تعیین شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ماهی با تصمیم ستاد تنظیم بازار خرید حمایتی می‌شود ۶ تصمیم مهم ستاد تنظیم بازار برای کنترل عرضه و قیمت تایر در بازار قیمت های جدید گوشت مرغ و لبنیات در ستاد تنظیم بازار تعیین شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند ۳ گزارش تسنیم از دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اخلال‌گری در نظام اقتصادی با اسناد جعلی / واکنش دادستان به کتمان حقیقت از سوی متهم ۴ نماینده بویراحمد: مردم از بگو و مگوهای شورای شهر یاسوج خسته شده‌اند ۵ نوبخت: سنندج امسال به شبکه سراسری ریلی متصل می‌شود ۶ گزارش| چشمان ۵۵۰ هزار گلستانی به دستان توانمند قرارگاه خاتم‌‌الانبیاء / سیرآبی مرزنشینان با تکمیل سد "نرماب" ۷ بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره/ افتتاح پروژه دوخطه‌‌ راه‌آهن زنجان ــ قزوین تا پایان سال‌ ۸ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد مهمترین اخبار استانها نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید گزارش تسنیم از دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اخلال‌گری در نظام اقتصادی با اسناد جعلی / واکنش دادستان به کتمان حقیقت از سوی متهم فرماندار قشم: در حال بررسی دقیق‌تر ابعاد زمین لرزه هستیم/ نیروهای امدادی آماده باش هستند مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ بررسی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی در کمیسیون امنیت ملی تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟

به گزارش خبرآنلاین، قیمت دلار در چهارمین روز هفته با روند افزایشی بازگشایی شد و با افزایش‌های ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی به صورت پلکانی بیش از یک کانال صعود را تجربه کرد.

تجارت نیوز در خبری نوشت:در نهایت اسکناس آمریکایی روز سه‌شنبه با افزایش هزار و ۵۰۰ تومانی در میانه کانال دوم کریدور ششم بسته شد.

پیش‌ بینی قیمت دلار از دیدگاه معامله‌گران

معامله‌گران، افزایش تقاضا را دلیل رشد قیمت دلار می‌دانند. برخی نیز معتقدند تنش‌های ایجادشده در بازار طلای پایتخت در خصوص سامانه جامع تجارت، روند تقاضا و در پی آن قیمت در بازار ارز را صعودی کرده است.

ی دو روز اخیر الزام به اجرای سامانه جامع تجارت، اعتراض صنف طلافروشان در پایتخت را به همراه داشته و منجر به نیمه تعطیل شدن بازار طلا در تهران و برخی شهرهای بزرگ شده است. عده‌ای از فعالان بازار ارز می‌گویند این رشد قیمت ناشی از سرازیر شدن بخشی از تقاضای طلا و سکه در بازار ارز است.

در مقابل، عده‌ای دیگر می‌گویند بازارساز عمدا اقدام به کاهش عرضه و افزایش قیمت دلار کرده تا از فرصت پیش‌آمده نوسان‌گیری کند. آنها معتقدند در روزهای آتی، دلار با سیگنال خبری بانک مرکزی به پله‌های پایانی کریدور پنجم سقوط می‌کند.

گفتنی است محسن کریمی، معاون بین‌الملل بانک مرکزی در مصاحبه با صدا و سیما درباره سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان به گفت‌وگو با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: «در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی برخی منابع ارزی مسدودشده ایران در برخی کشورها صورت پذیرفت که در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.»

ه نظر می‌رسد این سیگنال دلیل برخی فعالان بازار ارز در خصوص پیش‌بینی کاهش قیمت دلار در روزهای آتی و نوسان‌گیری بازارساز است.

قیمت تتر آماده پرش به کانال ۶۳ هزار تومانی شد

قیمت درهم روز سه شنبه با افزایش بیش از ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال ۱۷ هزار تومانی راه یافت، اما در ادامه معاملات کاهش پلکانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۸۰ تومان بسته شد. تتر، هزار تومان گران شد و با رقم ۶۲ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس نسبت به آخرین معامله روز دوشنبه هزار و ۴۰۰ تومان رشد داشت و روی رقم ۷۸ هزار و ۸۹۰ تومانی ایستاد. یورو با یک پله صعود و رشد هزار و ۴۰۰ تومانی با رقم ۶۷ هزار و ۴۵۰ تومانی بسته شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز سه‌شنبه تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان عرضه شد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901477

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود