Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه شورای سلامت شهرستان رشت با یادآوری مشارکت مردم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و در خانه ماندن آنها افزود: اکنون نیز برای مقابله با کرونا به تداوم همان مشارکت های مردمی نیاز است.

وی با بیان اینکه اکنون مردم نسبت به کرونا آنطور که باید احساس خطر ندارند، اظهار داشت: باید در راستای جدی گرفتن سلامت از سوی مردم حرکت کنیم و با ایجاد حساسیت نسبت به این ویروس به دور از ترس و اضطراب نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مردم بیش از پیش آگاهی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: این جلسات و نشست ها در راستای آن است که راهکارهایی بیایم تا مردم در عین گذران زندگی و سلامت شان هم حفظ شود.

فتح اللهی در ادامه افزود: در هفته ازدواج برای ترویج این سنت حسنه جلسه می گذاریم اما می گوییم تالارها تعطیل و مراسم عروسی برگزار نشود این ها با یکدیگر منافات دارد ما باید برای این موضوع مباحث را کاربردی را طراحی کنیم.

وی در ادامه، سلامت و امنیت را دو مقوله مهم در جامعه دانست و اضافه کرد: این دو مقوله آنقدر مهم است که تمام تفکرات و اتفاقات توسعه ای را بر مبنای آنها در نظر گرفته ایم.

فرماندار شهرستان رشت احساس امنیت و امنیت بهداشتی را از خود امنیت و بهداشت بالاتر دانست و اظهار داشت:نباید کاری کنیم که در احساس امنیت بهداشتی مردم خدشه دار شود که در این صورت نگرانی را به جامعه تزریق کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه  باید برای تقویت احساس امنیت تلاش مضاعف داشته باشیم، افزود: به هیچ وجه حق تشویش اذهان عمومی را نداریم، اگر خلافی صورت می گیرد حتما باید برخورد شود.

برچسب‌ها رشت سلامت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سلامت گیلان رشت سلامت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.


وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تأکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا آخر وقت امروز پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا