Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، رضا کریمی نویسنده تهیه کننده و کارگردان سینما که تهیه‌کنندگی فیلم «حکم تجدیدنظر» به کارگردانی محمدامین کریم‌پور را بر عهده گرفته است طی یادداشتی با عنوان «یک اتفاق ساده» به حواشی رخ داده پیرامون صدور پروانه ساخت برای این فیلمساز جوان واکنش نشان داد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«یک اتفاق ساده

اینکه جوانی قصد دارد فیلم اولش را بسازد اتفاق ساده‌ای است مثل ده‌ها فیلم اولی در سال که با داشتن شرایط لازم و طی کردن مراحل قانونی فیلم می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدامین کریم‌پور در چند فیلم کارآموزی کرده، آموزش‌های لازم سینمایی دیده، چند فیلم کوتاه با موضوعات اجتماعی ساخته که مورد تایید اعضای شورای پروانه ساخت قرار گرفته است. نکته مهم اینکه ایشان بر خلاف تصور، تصمیم به ساخت یک قصه اجتماعی و کاملاً جدی بر اساس طرح مشترکی از خودشان و حسین سلیمانی به عنوان فیلم اول داشتند و از من خواستند که فیلمنامه‌اش را بنویسم، و فیلمنامه متفاوتی نوشته شد که در ادامه من را هم برای تهیه‌کنندگی کار ترغیب کرد.

یک قصه شهری ساده و یک برآورد کم هزینه که زمان محدودی هم برای فیلم‌برداری نیاز دارد و از طرفی بخش عمده سرمایه نیز فراهم شده است.

این مجموعه شرایط برای یک فیلمساز اول ممکن است به سختی و یا به راحتی مهیا شود اما به هر حال برای محمدامین کریم‌پور فراهم شد. فراموش نکنیم این جوان هم مثل هر انسان دیگری حق کار یا انتخاب مسیر تازه را برای خود دارد. پس بهتر است منتظر باشیم تا فیلم ساخته شود و آن را ببینیم و بعد قضاوت کنیم.»

کد خبر 4984667 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی اینستاگرامر تهیه کننده ویروس کرونا فیلم سینمایی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه یک سیما شبکه سه سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم مستند موسیقی نواحی سریال ایرانی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز

به گزارش "ورزش‌ سه"، صحبت‌های توهین آمیز این فرد در جایگاه هواداران سپاهان به شدت در فضای مجازی دست به دست شد و درنهایت منجر به عذرخواهی او گردید. 
صادق میرصالحیان در شرایطی که فضای مجازی پس از ویدیوی دوم و عذرخواهی این مرد علیه باشگاه سپاهان شده، یک استوری منتشر کرده و توضیحات مهمی ارائه کرده است. میرصالحیان می‌گوید او اصفهانی نیست و البته نسبت به این موضوع که چرا فضای جامعه هواداری فوتبال و رسانه‌ها به سایر ویدیوهای توهین آمیز نمی‌پردازد، گلایه دارد.  

توضیحات مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شرح زیر بیان شده است:

۱- این شخص لیدر باشگاه نیست؛ اصفهانی هم نیست.
۲- این شخص بازداشت نشده اما قطعا خود باشگاه سپاهان با چنین رفتاری برخورد می‌کند؛ کاری که هرگز از باشگاه دیگر ندیده‌ایم و نخواهیم دید.
۳- این رفتار و هر رفتار مشابه از هر شخصی با هر رنگی قطعا محکوم است.
۴- چندین فیلم از فحاشی هواداران مرد و زن منتسب به تیم میزبان خطاب به سپاهان و بازیکنانش بیرون آمده که رسانه‌های رنگی آن را منتشر نمی‌کنند. اما قطعا سپاهان پیگیری خواهد کرد.
۵- گویا رگ غیرت بعضی‌ها فقط در برخی موارد بیرون می‌زند. البته مسئله شما غیرت نیست، به‌هر‌حال لحظات حساسی‌ است...

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود