Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:55:42 GMT

فن دایک: فصل بعد هم قهرمان انگلیس می شویم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۰۳۴۵

فن دایک: فصل بعد هم قهرمان انگلیس می شویم

لیورپول که فصل 20-2019 پس از 30 سال قهرنان لیگ برتر شد، امیدوار به تکرار این عنوان در فصل آینده است.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول معتقد است که رقبا حالا بیشتر از قبل می خواهند لیورپول را شکست دهند اما آنها انگیزه بالایی دارند تا در فصل 21 - 2020 از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 هواداران در آنفیلد 30 سال انتظار کشیدند تا بتوانند بار دیگر طعم قهرمانی لیگ انگلیس را بچشند. آنها که زمانی سلطه کاملی بر لیگ انگلیس داشتند توسط رقبایی چون منچسترسیتی، منچستریونایتد، آرسنال و چلسی کنار زده شدند اما حالا بار دیگر به سطح اول فوتبال بازگشته و موفق شدند با رکوردشکنی های شگفت انگیز جام قهرمانی را از آن خود کنند. تردیدی نیست که تکرار قهرمانی به اندازه کسب آن دشوار است.

 

فن دایک در گفتگو با بی تی اسپرتس و در این رابطه گفت:« فکر می کنم به شخصه ارزشمندترین جام برای من قهرمانی در لیگ برتر بود. این رویای بزرگ من بود که به واقعیت پیوست و فکر می کنم برای همه ما و باشگاه فوق العاده است و برای تکرار آن باید بیش از قبل تلاش کنیم.»

 

 

 

 

فن دایک ادامه داد:« این کار البته بسیار سخت است. تیم ها پیشرفت می کنند و حالا بیشتر از قبل می خواهند ما را شکست دهند ولی ما روی هر بازی تمرکز می کنیم و این کاری است که فصل گذشته انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم ثباتی که داشتیم را فصل بعد نیز حفظ کنیم. این چالشی جدید است و همه باید برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ تلاش کنیم. ایمان دارم که قادر به انجام این کار خواهیم بود.»

لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون نگران است که جدایی یورگن کلوپ باعث شود که لیورپول مانند منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با افت زیادی مواجه شود.

کلوپ در پایان فصل بعد از تقریبا ۹ سال آنفیلد را ترک خواهد کرد. در طی این مدت او قرمزها را به قهرمانی در انگلیس، اروپا و جهان و همچنین قهرمانی در جام حذفی، دو جام اتحادیه و سوپرجام اروپا رساند.

لیورپول آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد را به عنوان جانشین کلوپ معرفی کرده است و با پرداخت غرامت برای این مربی هلندی هم موافقت کرده و انتصابش به تایید رسمی نزدیک است.

اوون نگران است اسلوت تبدیل به نسخه دوم دیوید مویس شود. او گفت: «من می‌ترسم لیورپول هم مانند یونایتد شود و افت کند. واقعا امیدوارم چنین نشود و با یک مربی جدید، رویکرد جدید و چند خرید خوب همه چیز مثل دوران کلوپ ادامه پیدا کند.

من فکر نمی‌کنم که اسلوت خیلی متفاوت از لیورپول کنونی بازی کند. اما مسلما هر هوادار لیورپول نگران است که آنها تبدیل به یونایتد و حتی آرسنال و چلسی شوند.

دیگر خبرها

  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک