Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، غریب پور مدیرعامل ایمیدرو در مراسم امضای ۵ تفاهم نامه شرکت‌های بزرگ معدنی با هپکو گفت: سال گذشته نگرانی‌های بابت توقف تولید هپکو مطرح بود به همین دلیل مذاکراتی برای واگذاری هپکو به ایمیدرو انجام شد.

وی افزود: براساس جلساتی که برگزار شد مقرر شد ایمیدرو از هپکو حمایت کند و ۵ تفاهم نامه همکاری بین هپکو با شرکت‌های معدنی بزرگ تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

امضای ۵ تفاهم نامه بین شرکت‌های بزرگ معدنی و هپکو

این مقام مسئول تصریح کرد: مدیران شرکت‌های معدنی و هپکو با هدف ارزیابی توانمندی ها، طی حدود ۵۰ روز بازدید‌های متقابلی از شرکت‌های یکدیگر داشتند.

مدیر عامل هپکو گفت: دو سوم آهن و یک سوم مس کشور توسط شرکت‌های معدنی چادرملو، صنایع مس ایران و گل گوهر تولید می‌شود و ۳۰ درصد فولاد کشور توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید می‌شود که این شرکت ها قرار است با هپکو  تفاهم نامه همکاری امضا کنند.

غریب پور بیان کرد: در سال اول قرار است هپکو ۲۰۰ ماشین راهسازی و در سال دوم ۷۰۰ ماشین راهسازی تولید کند و در آینده نیز به ساخت ماشین آلات معدنی ورود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هپکو ایمیدرو تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس