Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید نمایندگان تهران از شهرستان پردیس گفت که پرونده مسکن مهر پردیس تا پایان سال بسته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان با ارائه گزارشی از بازدید امروز (دوشنبه) جمعی از نمایندگان مجمع استان تهران از شهرستان پردیس، گفت: امروز با حضور در مرکز فرمانداری شهرستان پردیس موضوعات و مشکلات متعدد شهرستان پردیس مورد بررسی قرار گرفت و به دنبال آن به نتایجی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ افزود: در این بازدید مقرر شد تصفیه‌خانه شماره ۲ این شهرستان با تخصیص اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شود تا فاضلاب پردیس به سد ماملو ریخته نشده و در ادامه مشکل آب و فاضلاب پردیس و تهران برطرف خواهد شد.

خضریان با بیان اینکه اگر متروی این شهرستان هرچه سریع‌تر افتتاح نشود معضل جدیدی در رفت و آمد مردم در مسیر تهران- پردیس ایجاد خواهد شد، گفت: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای میان قرارگاه خاتم سپاه و شرکت عمران منعقد شده است و در جلسه امروز مقرر شد ساخت مترو این شهرستان هرچه سریع‌تر آغاز شود.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل مسکن مهر پردیس ادامه داد: مطابق گزارش مسئولان، راه‌اندازی مجدد و تکمیل ظرفیت مسکن مهر سرعت بیشتری پیدا کرده است لذا باتوجه به تامین اعتبار آن توسط مجلس و همکاری شرکت عمران پردیس پیش‌بینی می‌شود؛ طی دو ماه آینده ۲۵ هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان شود و تا پایان سال نیز پرونده مسکن مهر پردیس بسته خواهد شد تا تعلل ۶ ساله در دو سال پایانی کار دولت جبران شود.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد با پیگیری مجلس، به‌منظور تکمیل پروژه‌های روبنایی و سرانه‌های فرهنگی و آموزشی شهر، مبلغ ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شود.

خضریان یکی دیگر از معضلات شهر پردیس را نبود آرامستان در این شهر عنوان کرد و گفت: از آنجا که مکانی به وسعت ۶۴ هکتار برای ایجاد آرامستان جایابی شده است لذا مقرر شد با همکاری شرکت عمران پردیس، این مکان تجهیز شود. پیش از این اهالی شهر پردیس از ظرفیت بهشت زهرا برای دفن از دست رفتگان خود استفاده می‌کردند که این فاصله شهری برای خانواده‌ها مشکلاتی ایجاد کرده بود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با بیان اینکه شهرستان پردیس فاقد حتی یک تخت بیمارستانی است، اضافه کرد: مقرر شد با رایزنی‌های نمایندگان مجمع نمایندگان استان تهران با وزارت بهداشت زمینه تجهیز بیمارستان حدود ۳۰۰ تخت خوابه الغدیر فراهم شود.

وی عدم استقلال برخی از مراکز اداری این شهرستان همچون تامین اجتماعی را مشکل دیگر مردم این شهر عنوان کرد و گفت: اکنون مردم برای پیگیری برخی از کارهای خود باید تا شهرستان رودهن بروند به همین دلیل مصوب شد سازمان تامین اجتماعی در پردیس اداره مجزایی را تاسیس کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: همچنین به منظور رفع مشکلات حمل و نقل درون شهری و بین شهری شهرستان پردیس، به‌خصوص در حوزه تاکسیرانی فازهای ۸ و ۹ و ۱۱ مقرر شد شرکت عمران این شهر با مبلغی معادل ۱۰۰ میلیارد تومان، حمل و نقل و دیگر مسایل این سه فاز را حداکثر تا دو هفته آینده تحویل شهرداری دهد. در این جلسه توافق شد جهت اصلاح و تعمیر مسیرهای ترانزیتی تهران- پردیس با هدف تامین امنیت خودروها در جاده قدیم تهران و پردیس نیز بودجه‌ای در نظر گرفته شود.

خضریان با اشاره به بازدید نمایندگان از شهرک صنعتی پردیس نیز گفت: در این بازدید ضمن دیدار با صنعت‌گران و شنیدن مشکلات آن‌ها، مقرر شد کمیته‌ای تخصصی به ریاست فرماندار پردیس تشکیل شود تا مشکلات صنعتگران به‌صورت تخصصی بررسی و در اختیار مجمع نمایندگان تهران قرار گیرد و نمایندگان در راستای رفع این مشکلات و کمک به جهش تولید در مجلس تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس علی خضریان مجمع نمایندگان مسکن مهر پردیس شهرستان پردیس استان تهران شرکت عمران خواهد شد مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟

جلسه نوبت عصر امروز مجلس به دلیل به حد نصاب نرسیدن تشکیل نشد که اسامی ۳۵ نماینده غایب یا متاخر توسط یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش ایسنا، جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس حدود ۴۰ دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بررسی بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود. این در حالیست که از روز گذشته اعلام شده بود که جلسات صحن مجلس تا پایان رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در ۲ نوبت برگزار خواهد شد.

قالیباف همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواستار قرائت اسامی غایبان و متاخران جلسه شد که علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی آن‌ها را به شرح زیر قرائت کرد:

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

بر اساس ماده ۷۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، انعقاد رسمی جلسات و اعتبار اخذ رأی منوط به حضور حداقل دو سوم مجموع نمایندگان در صحن است؛ بنابراین از مجموع ۲۸۶ نماینده فعلی (با حساب ۴ نماینده‌ای که در طول این ۴ سال به هر دلیلی از مجلس جدا شدند)، برای رسمیت یافتن جلسه نوبت عصر روز دوشنبه صحن مجلس باید ۱۹۱ نفر در جلسه حاضر می‌شدند.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد