Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:11:39 GMT

لیگ برتر فوتبال| برتری یک نیمه‌ای فولاد مقابل نساجی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۱۷۰۲

لیگ برتر فوتبال| برتری یک نیمه‌ای فولاد مقابل نساجی

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و فولاد در نیمه نخست با برتری میهمان خوزستانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان از ساعت 20:45 امشب (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این نیمه را لوسیانو پریرا در دقیقه 34 وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد تا شاگردان نکونام با برتری یک گله به رختکن بروند.

قضاوت دیدار نساجی مازندران - فولاد خوزستان بر عهده حسن اکرمی است. او در نیمه اول این بازی به وحید حیدریه از تیم فولاد کارت زرد نشان داد.

دراگان اسکوچیچ با حضور در ورزشگاه عملکرد بازیکنان دو تیم نساجی و فولاد را زیر نظر دارد.

رأی فیفا ارسال شد؛ پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد در آستانه باز شدن

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال بیشتر بخوانید... کمیته استیناف آرای انضباطی را تایید کرد/ برگزاری دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمیته استیناف آرای انضباطی را تایید کرد/ برگزاری دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت ۲ جلال حسینی: مجری تلویزیون باید رسماً از هواداران عذرخواهی کند ۳ نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ برای ممانعت از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه + نامه ۴ باشگاه پرسپولیس: تا زمان عذرخواهی رسمی، هیچ‌گونه همکاری با صداوسیما نخواهیم داشت ۵ برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد؛ پایان مسابقات در ۳۰ مرداد ۶ منچسترسیتی با بال جوان والنسیا به توافق رسید ۷ سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی خبر ندارم/ دلم برای تیم ملی تنگ شده است‌ ۸ کرمانی‌مقدم: چند بازیکن گل ریحان از من عذرخواهی کردند و گفتند منیعی ادب ندارد مهمترین اخبار ورزشی مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت لیگ برتر فوتبال| پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل پارس جنوبی تسنیم منتشر کرد؛ متن آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک رأی فیفا ارسال شد؛ پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد در آستانه باز شدن مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با احمد نادری| فشار برای برپایی کنکور به دلیل نفع ۸هزار میلیاردی مافیاست/ اگر از تصمیم وزیر بهداشت تبعیت نشود برخورد می‌کنیم+فیلم بیانیه مهم حزب الله درباره آنچه در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گذشت گفت‌وگوی اختصاصی| نائب رئیس پارلمان لبنان: بیروت محکومیت تعرض به هواپیمای مسافربری را در نهادهای بین‌المللی پی می‌گیرد حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی روحانی: امروز در بخش اعظمی از محصولات پتروشیمی بی‌نیاز هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم

سال 1998 در چنین روزی و از چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، آرسنال با پیروزی 4 بر 0 مقابل اورتون موفق شد اولین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس و یازدهمین قهرمانی در تاریخ رقابت های لیگ انگلستان را مسجل کند.

دانلود (13.3MB)

دیگر خبرها

  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم