Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه پارس جنوبی جم کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو تیم فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال تهران از ساعت 20:30 در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند و بازی معوقه خود از هفته 23 لیگ برتر را برگزار کردند.

در دقیقه 26، پاس پشت پا و تماشایی شیخ دیاباته به علی کریمی رسید و ضربه پای چپ او به زیبایی درون دروازه محسن فروزان قرار گرفت تا بازی با نتیجه یک بر صفر دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 62 هم دیاباته در مصافی تک به تک با فروزان و با سماجت خود توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!