Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام اینستاگرامی نوشت: روابط و همکاری‌های ایران و آذربایجان نمونه‌ای مثبت برای مناسبات سازنده میان کشورهای منطقه است.

«محمود واعظی» در این پیام تاکید کرده است که جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان کشوری دوست و همسایه در کنار دولت و ملت جمهوری آذربایجان بوده و نسبت به توسعه روابط با این کشور اهمیت قائل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: امروز درگفت وگوی تلفنی با آقای «حکمت حاجی‌اف» مشاور سیاست خارجی رئیس جمهوری آذربایجان، گفتم امروز که به واسطه شیوع کرونا در جهان، رفت‌وآمدها و ملاقات‌های رسمی مستقیم کاهش یافته باید تلاش بیشتری برای توسعه مناسبات و همکاری‌ها در راستای منافع دو ملت داشته باشیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهارداشت: با یادآوری ضرورت احترام به تمامیت ارضی و حق حاکمیت کشورها، عرض کردم، مطمئناً تنش در منطقه به نفع هیچ کشوری نبوده و ما خواهان ثبات، توسعه و پیشرفت همه کشورها بویژه جمهوری آذربایجان هستیم و امیدواریم مناقشات از طریق راه حل های صلح آمیز و از طریق گفت و گو حل و فصل شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • به اندازه یک استخر هم از اقیانوس فرصت‌ها در آفریقا استفاده نکرده‌ایم
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی