Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محسن فروزان پس از شکست پارس جنوبی مقابل استقلال اظهار داشت: بعد از 15 ماه و 15 روز که ظلم بزرگی در حق من فوتبالیست و ورزشکار شد به میادین برگشتم.

اخبار ورزشی- متأسفانه در بازی آمدم که بچه‌های ما از نظر بدنی خیلی خسته بودند و انرژی صددرصد را برای بازی کردن نداشتند. 

دروازه‌بان تیم پارس جنوبی ادامه داد: خدا را شکر توانستم موقعیت‌های صددرصد زیادی را از تیم استقلال بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دروازه‌بانی جای من بود بعد از 15 ماه نمی‌توانست با این شرایط کار کند.

فروزان تصریح کرد: از شانس بد من بود که استقلال تمام حمله‌هایش را گذاشته تا من درون دروازه قرار بگیرم. خدا را شکر می‌کنم توانستم خوب کار کنم که روزی که تیم ما به خاطر فشردگی بازی‌ها از نظر بدنی ضعیف بود بتوانم جور تیم را بکشم اما متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. این امتیازها به ما کمک می‌کند بتوانیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم اما به استقلال تبریک می‌گویم که این بازی را بردند اما خیلی ناراحتم که تیم ما در خانه امتیاز از دست داد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پارس جنوبی استقلال استقلال پارس جنوبی لیگ برتر محسن فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به محرومیت سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل تراکتور و با توجه به برگزاری بازی حساس آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز جواد نکونام و اعضای کادر فنی استقلال به شدت نسبت به دقایق ابتدایی بازی مقابل این حریف تبریزی نگاه ویژه دارند.

با توجه به کم تجربه بودن دروازه‌بان دوم تیم استقلال و عدم حضور در چنین مسابقاتی با این وسعت و حساسیت جواد نکونام در نظر دارد با استحکام بخشیدن هرچه بیشتر به خط دفاعی و بازیکنان حاضر در خط هافبک شرایط ایجاد کند که بازیکنان تیم تراکتور برای رسیدن به دروازه استقلال کار سختی را در میانه زمین داشته باشند.

هر چند تیم تراکتور دارای هافبک‌های خطرناک داخلی و خارجی است و مهاجمان این تیم این روز‌ها شرایط سختی را برای مدافعان رقیب تیمشان به وجود آورده‌اند، اما قرار است استقلال در ابتدای بازی برای روحیه بخشیدن به دروازه‌بانش و جلوگیری از خطر گل خوردن در خانه حریف با دفاع چند لایه و پرس تیم تراکتور از جلو حریفش را عقب و دور از دروازه خودش نگه دارد تا شانسش برای کسب حداقل امتیاز بیشتر شود.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ضد حمله زدن به دروازه تراکتور مدنظر قرار داده که همین امر قطعاً روی عدم حمله همه جانبه تیم تراکتور روی دروازه استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • حمله خرس به دامدار ایلامی و تلف دام‌هایش
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز