Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری پس از پیروزی برابر فولاد خوزستان به تمجید از بازیکنان نساجی پرداخت.

محمود فکری، سرمربی باشگاه نساجی مازندران در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان حاضر شد و به خبرنگاران پاسخ داد.

محمود فکری در ابتدای صحبت های خود گفت:

از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم. درود به شرف شان. از روز اول هم از نظر شرافت و هم از نظر فنی به آن ها اطمینان داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه نساجی نه برای باشگاه و نه برای بازیکنان مناسب بود. فرصتی پیش آمد که بازیکنان خود را نشان دهند و امیدوارم آن ها به همین روال ادامه دهند.

سرمربی نساجی مازندران اضافه کرد:

با توجه به اینکه دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در ورزشگاه بود، امیدوارم به بازیکنان بیشتری از نساجی نگاه مساعد داشته باشد و آن ها را به تیم ملی دعوت کند. در کل کامبک خوبی بود. بچه ها واقعا با تمام وجود تلاش کردند. آن ها آرامشی که از انتظار داشتیم را داشتند و همین باعث شد که گل های خورده را جبران کنند. روی حریف فشار زیادی آوردیم و همین موجب شد تا آن ها اشتباه کنند و خطا مرتکب شوند.

محمود فکری خاطرنشان کرد:

پس از اخراج، تغییر تاکتیک دادیم و خدا را شکر جواب داد. به نفرات هجومی اضافه کردیم و خدا را شکر بچه ها از فرصت ها استفاده کردند و باعث شدند برد بسیار شیرینی را به دست آوریم. جای هواداران پرشور و عاشق نساجی امروز خالی بود. البته با تمام وجود خوشحالی آن ها را حس می کنیم ولی زیباتر بود که آن ها نیز در استادیوم حضور می یافتند و این خوشحالی را با یکدیگر تقسیم می کردیم. در کل این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنم و امیدوارم در آینده نیز این فوتبال خوب را از بازیکنان نساجی ببینیم.

محمود فکری در مورد داوری این مسابقه تصریح کرد:

جا دارد از جامعه داوری فوتبال کشورمان تشکر و قدردانی کنم. واقعا داوران قشر مظلومی هستند. می‌ بینیم بهترین داوران دنیا اشتباه می‌ کنند، از کمک داور ویدئویی استفاده می‌ کنند و اشتباهت شان را پوشش می‌دهند. در حالی که داوران ما بدون این امکانات و تکنولوژی سوت می‌ زنند و بسیار خوب این کار را می‌ کنند و بازی‌ ها را کنترل می‌ کنند. در مسابقه امروز هم تیم داوری عالی سوت زد و بازی را کنترل کرد. با توجه به اینکه تیم حریف جلو افتاد و وقت کشی‌ های مکرر داشت، یکی از اعتراضات ما به وقت‌ کشی‌ های آن‌ ها بود. متاسفانه این کار منسوخ شده و نمی‌ دانم چرا در فوتبال ما ادامه دارد. تیمی که یک بر صفر یا دو بر صفر جلو است به دنبال وقت کشی است. فولاد یکی از تیم‌ های خوب فوتبال ما است و بازیکنان بسیار خوبی در خطوط مختلف دارد، نمی‌دانم چرا به آن‌ها دستور داده می‌ شود که وقت تلف کنند. در مجموع جا دارد از تیم داوری تشکر کنم و به آن‌ ها خسته نباشید و خدا قوت می‌ گویم. ان شاالله فدراسیون قدر این داوران را بهتر بداند. در بحث حق و حقوق شان برخورد بهتری با آن‌ ها بشود تا داوران بیشتری را در سطح آسیا و جهانی ببینیم و به آن‌ها افتخار کنیم.

سرمربی نساجی در مورد حمایت مدیران باشگاه از تیم افزود:

جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم. در بحث پشتیبانی و حمایت از تیم خیلی به ما کمک می‌ کنند. وقتی هواپیمای اختصاصی در اختیار ما می‌ گذارند، می‌ توانیم خیلی سریع‌ تر بازیکنان را به تهران برگردانیم و آن‌ ها را ریکاوری و آماده بازی‌ های بعدی کنیم. با توجه به فاصله کم بازی‌ ها و فشار زیاد روی بازیکنان، در مازندران می‌مانیم، ریکاوری می‌ کنیم و آماده سازی می‌ کنیم تا برای بازی با پرسپولیس مشکل خاصی به وجود نیاید.

محمود فکری در خصوص اسکان نساجی در قائمشهر، تصریح کرد:

در مجموع اگر ساختارها و امکانات آماده شود و مسئولین شهری و استانی نگاه ویژه‌ ای به تیم نساجی و شهر قائمشهر داشته باشند، تیم هم مشکلی برای ماندن و اسکان در قائمشهر ندارد. مهم این است که امکانات،سخت افزارها  و زیرساخت ها را داشته باشیم که بتوانیم در کنار طرفداران تمرین و بازی کنیم و لذت ببریم.

همچنین بخوانید:

نساجی 3-2 فولاد / کامبک فکری در جدال پرحاشیه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخ‌پوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. «اوسمار ویه‌را» و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

کد خبر 6097381

دیگر خبرها

  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس