Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:45:30 GMT

علیرضا حقیقی و سیوی به قیمت سه امتیاز ارزشمند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۲۷۰۴

علیرضا حقیقی و سیوی به قیمت سه امتیاز ارزشمند

گلر باتجربه نساجی در روزی که تیمش یک کامبک بزرگ به نام خود ثبت کرد، بارها مقابل فاز تهاجمی حریف مقاومت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هرچند علیرضا حقیقی مقابل فولاد خوزستان دو بار دروازه‌اش باز شد اما بارها مقابل حملات و ضربات حریف مقاومت کرد و با عملکردی موفق مانع از دور شدن پیروزی تیمش شد. حقیقی پیش از گلی که لوسیانو پریرا در اواخر نیمه اول به ثمر رساند، یک بار در موقعیتی تک به تک مانع بزرگی برای شادی گل این مهاجم فرصت طلب برزیلی شکل داد تا اشتباه تیمش در آفسایدگیری را اینچنین جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گلر شماره 88 نساجی مازندران که طی هفته‌های اخیر توانسته با عملکردی درخشان شرایط تیمش برای دستیابی به نتیجه را فراهم سازد، در ادامه نیز موقعیتی عجیب برای فولاد که توپ بعد از برخورد ناگهانی و بیلیاردی به بیت سعید در آستانه دروازه‌اش قرار داشت را برگشت داد تا تیمش همچنان در موقعیت قرار گیرد. حقیقی در صحنه‌ای دیگر البته روی ضربه والی و جالب توجه پریرا هم موفق به حفظ دروازه خود شد و در حالیکه این مهاجم برزیلی با این ضربه کنج دروازه‌اش را نشانه گرفته بود، آن را راهی کرنر کرد.

اوج موفقیت حقیقی را می‌توان در لحظات پایانی بازی دانست. جایی که او در شرایطی که تیمش موفق شده بود طی یک کامبک باورنکردنی از فولاد خوزستان پیش بیفتد، با مقاومتی دیدنی مانع از دریافت گل تساوی تیمش شد که مهمترین آن دفع ضربه ناگهانی و در اوج غافلگیری از سوی باقرپور بود که در ثانیه‌های پایانی می‌توانست جشن پیروزی نساجی را خراب کند اما با دفع تک دست چپ او راهی کرنر شد.

 

حقیقی که هفته گذشته برابر استقلال نیز نمایش درخشانی از خود به جا گذاشته بود و سهم بزرگی در تساوی مقابل این تیم داشت، اکنون نشان داده بازگشت به بازی و آمادگی بالایش می‌تواند در ادامه مسیر یک پوئن مثبت برای نساجی محسوب شود تا حتی برای دستیابی به رتبه‌های تک رقمی نیز دورخیز کند.

 

علیرضا حقیقی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا حقیقی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت. 

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت