Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:36:29 GMT

سهیمه و نایب قهرمانی استقلال چطور قطعی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۲۸۲۷

سهیمه و نایب قهرمانی استقلال چطور قطعی می‌شود؟

استقلال با برتری در دیدار حساس مقابل پارس جنوبی به رده ی دوم جدول رده بندی صعود کرد و حالا تا کسب سهمیه، دو دیدار حساس را پیش روی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه استقلال در دیدار هفته ی قبل مقابل نساجی بازی دور از انتظاری ارائه داد، در بازی امشب مقابل پارس جنوبی بازی خوبی را از خود ارائه داد و در حالیکه 2 بار تیر دروازه ی فروزان را به لرزه درآورده بود، توانست با گل های کریمی و دیاباته از سد شاگردان پورموسوی بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقلال در این بازی 54 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، 17 بار به سمت دروازه ی فروزان شوت زدند و 7 فرصت مسلم گلزنی نیز بدست آورد. 86 درصد پاس های استقلالی ها نیز به درستی به مقصد رسید تا آبی های پایتخت در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته باشند.

دیگر اتفاق خوبی که برای استقلالی ها رقم خورد، در قائمشهر بود. جایی که فولاد یکی از جدی ترین رقیب های استقلال برای کسب سهمیه ی آسیایی در حالیکه 80 دقیقه با دو گل از میزبانش نساجی پیش بود، در دقایق پایانی از شاگردان محمود فکری کامبک خورد و بازی را با نتیجه ی 3 بر 2 به این تیم واگذار کرد.
حالا حتی اگر فولاد دیدار عقب افتاده اش مقابل نفت مسجد سلیمان را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد، استقلال از رده ی دوم تکان نمی خورد. چرا که تفاضل گل استقلال مثبت 20 و تفاضل فولاد مثبت 7 است و فولاد برای رسیدن به رده ی دوم باید با اختلاف 13 گل به برتری برسد که غیرممکن است این نتیجه رقم بخورد.

 

اکنون سرنوشت استقلال در این فصل در دستان خودش قرار دارد. آنها در 2 دیدار پیاپی و حساس باید به مصاف سپاهان و شهرخودرو برود. شاگردان مجیدی در صورتیکه بتوانند از این دو دیدار با دست پر خارج شوند، سهمیه ی لیگ قهرمانان فصل بعد خود را قطعی می کنند چرا که شهرخودرو در هفته ی 29 به مصاف سپاهان برود و در هفته ی پایانی نیز فولاد میزبان تراکتور است.
تقابل رقبای استقلال با هم در هفته های پایانی نکته ی مثبتی برای تیم مجیدی است که با توجه به بازی های استقلال در دو هفته ی پایانی مقابل پیکان و شاهین این تیم می تواند رده ی دوم لیگ نوزدهم را به نام خودش سند بزند.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران رده ی دوم هفته ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان

سعيد واسعى گل زد، پاس گل داد، بهترين بازيكن هفته لقب گرفت و عصاى دست نويدكيا در رفسنجان شد.

طرفداری | نام سعيد واسعى در اين هفته‌ها پررنگ‌تر از هر زمان دیگری شنیده می‌شود.

یک پاس گل درخشان در بازی قبلی جام حذفی مقابل استقلال، گل‌زنی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب هفته.

گل‌زنی مقابل فولاد در لیگ برای کسب ۳ امتیاز یک بازی حساس و یک پاس گل دیگر در جام حذفی مقابل پیکان.

کافی است یک خط از مصاحبه مدیرعامل فولاد در مورد واسعی را مرور کنید:

واسعی از نظر فنی در پشت دروازه تمرین می‌کرد و نمی‌توانست به ما کمک کند.

حالا فولاد با همین شیوه مدیریت به جمع مدعیان سقوط پیوسته و واسعی به همراه مس به جمع هشت تیم برتر جام حذفی رسید. قضاوت در این خصوص دشوار به نظر نمی‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان