Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@14:12:24 GMT

ممنوعیت مبادله پول نقد در اردبیل

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۲۹۴۶

اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل گفت:هرگونه انتقال و مبادله پول نقد در استان اردبیل ممنوع است تا با این کار از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

اکبر بهنامجو در جلسه ستاد کرونای استان اردبیل اظهار کرد: تمام مبادلات نقدی باید از طریق سیستم بانکی و نظام الکرونیک انجام شود تا با این شیوه از مبادله پول نقد جلوگیری شده و سلامت مردم حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مجموعه شهرداری و سایر دستگاه‌های ارائه کننده خدمات خواست؛ تجهیزات مناسب در ارائه خدمات الکترونیکی بدون پول نقد را راه‌اندازی کنند تا با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات جدید جلوی نقل و انتقال پول نقد گرفته شود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی موظفند از نامه‌نگاری کاغذی پرهیز کرده و از طریق شبکه دولت خدمات خود را به مردم ارائه کنند و در کنار آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

بهنامجو ادامه داد: با توجه به وضعیت حاد و قرمز در شهر اردبیل فعالیت پاساژها و اماکن تجاری سرپوشیده با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و به هیچ وجه همشهریان در مراجعه به این مکان‌ها نباید بدون ماسک باشند.

وی بیان کرد: ضوابط و مقررات لازم با محوریت حفظ پروتکل‌های بهداشتی برای ارائه خدمات عمومی ابلاغ شده و انتظار می‌رود موسسات و مجموعه‌های آموزشی بتوانند این موازین را رعایت کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در شهر اردبیل فعالیت تالارها، آرایشگاه‌ها و مجموعه‌های پرتجمع و همچنین سالن‌های ورزشی تا عادی شدن شرایط در این شهر ممنوع است و مجتمع‌های بین راهی حق فعالیت در این مدت را نخواهند داشت.

بهنامجو به نزدیکی ماه محرم و شروع عزاداری‌ها در دارالارشاد پایتخت حسینیت اشاره کرد و گفت: عزاداری‌ها باید در فضای باز و با تجمع کمتر انجام شود که به زودی دستورالعمل‌های ستاد کرونا به هیئت امنای مساجد و مراکز مذهبی ابلاغ خواهد شد.

 

ایسنا

برچسب ها: اردبیل ، خدمات الکترونیکی ، ویروس کرونا ، کرونا ، شیوع ویروس کرونا ، پروتکل بهداشتی ، اخبار کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JEi

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اردبیل خدمات الکترونیکی ویروس کرونا کرونا شیوع ویروس کرونا پروتکل بهداشتی اخبار کرونا پول نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت