Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئول بسیج سازندگی اردبیل با اشاره به شروع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل از روزهای آتی گفت: کمک به دانش آموزان بی بضاعت، تهیه نوشت افزار، توزیع بسته‌های غذایی و تأمین جهیزیه برای نو عروسان در دستور کار بسیج سازندگی اردبیل قرار دارد. تاریخ انتشار: 03:01 - 07 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۳۰۷

سرهنگ علی پیرجاهد در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل مجموعا به ۶۵ هزار خانوار کمک صورت گرفت اظهار کرد: ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها ۳۰۰ هزار تومان بود که با همکاری دستگاه‌های اجرایی، کمک‌های مردمی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و آستان قدس رضوی میان اقشار آسیب دیده از کرونا طی ۵ نوبت توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که طی روزهای آتی در استان اردبیل آغاز می شود، کمک به دانش آموزان بی بضاعت، تهیه نوشت افزار، توزیع بسته‌های غذایی و تأمین جهیزیه برای نو عروسان در دستور کار بسیج سازندگی اردبیل قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی اردبیل خاطرنشان کرد: قطعا از برگزاری مرحله اول رزمایش کمک مومنانه تجارب زیادی را به دست آورده ایم و این تجارب را در تهیه و توزیع هر چه بهتر و بیشتر کمک های مومنانه در مرحله دوم به کار خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: رییس سازمان بسیج: جهش تولید یک کار ملی است و همه ملت باید درگیر آن شوند

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسیج سازندگی کمک مومنانه بسیج سازندگی اردبیل رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان