Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد حسین عبداللهی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی، ضمن تشریح برنامه دانشگاه خوارزمی در خصوص نحوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه در ترم آینده اشاره کرد و اظهار کرد: ما در این خصوص از تمامی دانشکده ها درخواست کردیم تا هم برای آموزش به شکل مجازی و هم برای آموزش حضوری ترم آینده دانشجویان برنامه ریزی هایی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه تصریح کرد: برای اعلام جزییات برنامه آموزشی دانشگاه خوارزمی منتظر شرایط شیوع کرونا و طی هفته های آتی و اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم. بنابراین فعلا در این زمینه تصمیم قطعی را نمی توان اعلام کرد.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی خاطر نشان کرد: ما در دانشگاه خوارزمی برای وضعیت آموزش ترم آینده چندین سناریو در نظر داریم یکی از این سناریوها برگزاری آموزش مجازی برای دانشجویان دوره کارشناسی است و یا اینکه تمامی دورس نظری به شیوه مجازی ارائه شود.

دکتر عبداللهی تاکید کرد: برای ترم اینده آموزش دانشجویان جدیدالورود احتمالا حضوری خواهد شد اما تصمیم گیری نهایی در این زمینه نیازمند شفاف تر شدن وضعیت است و نمی توانیم از الان در این زمینه تصمیم قطعی گرفت.

وی خاطر نشان کرد: طی روزهای آینده در اولین جلسه شورای آموزشی دانشگاه خوارزمی در خصوص نحوه برگزاری کلاس های آموزی دانشجویان برای ترم اینده تصمیم گیری خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه ترم آینده دانشجویان این دانشگاه از 22 شهریور ماه آغاز می شود، گفت: زمان شروع کلاس های دانشجویان جدیدالورود بستگی به زمان اعلام نتایج کنکور سراسری دارد.


منبع:ایسنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: معاون آموزشی دانشگاه دانشگاه خوارزمی ویروس کرونا پارسی خبر آموزشی دانشگاه خوارزمی ترم آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه (16 اردیبهشت‌ماه) با حضور روسای دانشگاه ها از 27 کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه (18 اردیبهشت ماه) ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.


 

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است