Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «ناکجاآباد» به کارگرانی «کلوئی ژائو» به عنوان بخشی از همکاری جشنواره های سینمایی پائیزی در این رویدادها به روی پرده می رود.

به گزارش ایسنا، این فیلم که با نقش آفرینی «فرانسیس مک دورمند» بازیگر برنده اسکار همراه است به صورت همزمان و در تاریخ ۱۱ سپتامبر در دو جشنواره ونیز و تورنتو به روی پرده می رود و در هر دو نمایش «مک دورمند» و «کلوئی ژائو» کارگردان فیلم به صورت مجاری به معرفی فیلم خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«ناکجاآباد» به عنوان بخشی از همکاری میان جشواره های پائیزی سینما علاوه بر جشنواره ونیز و تورنتو، در جشنواره بین المللی فیلم نیویورک نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

جشنواره فیلم تلوراید آمریکا نیز بخشی از همکاری رویدادهای سینمایی پائیزی بود اما سرانجام به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم به لغو برگزاری فیزیکی جشنواره ۲۰۲۰ خود گرفت اما اعلام کرده برنامه نمایش فیلم «ناکجاآباد» را به صورت سینما-ماشین در تاریخ ۱۱ سپتامبر با حضور کارگردان و بازیگر اصلی فیلم ترتیب داده است. 

«ناکجاآباد» سومین ساخته بلند «کلوئی ژائو» پس از فیلم های «ترانه هایی که برادرم به من آموخت» و «سوارکار» است که اقتباسی از کتاب غیرداستانی «ناکجاآباد: زنده ماندن در آمریکای قرن بیست و یکم» نوشته «جسیکا برودر» در سال ۲۰۱۷ است. 

در این فیلم «فرانسیس مک دورمند» در نقش زنی به نام فِرن بازی می کند که پس از سقوط اقتصادی یک شرکت در مناطق روستایی ایالت نوادا، یک سفر جاده ای را با ماشین خود آغاز می کند و به کشف زندگی به عنوان یک خانه به دوش مدرن می پردازد. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم ونیز جشنواره فیلم تورنتو جشنواره فیلم نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی