Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، آقاعلی سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین‌زهرا در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان با روسای بانک‌ها و دفاتر پیشخوان گفت: با توجه به مراجعات روزانه مردم به بانک‌ها و دفاتر پیشخوان و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در سطح کشور و استان، لزوم رعایت بهداشت فردی، فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک در بانک‌ها و دفاتر پیشخوان باید توجه ویژه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاعلی افزود: ساعت فعالیت کلیه بانک‌ها را از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ تعیین میگردد و شعب بانک‌های سطح شهرستان موظف به ضدعفونی روزانه محیط داخلی بانک‌ها و دستگاه‌های خود پرداز میباشند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا ویروس کرونا بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان

سید محمدعلی حسینی‌نسب، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: پروانه بهره‌برداری یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در ماه اردیبهشت به حالت تعلیق درآمد و یک دفتر نیز لغو مجوز شده است. 

او افزود: پرونده دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کمیته نظارت بر این دفاتر بررسی شد که مجوز یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با توجه به تخلفات صورت گرفته از جمله ارائه اطلاعات غیرواقعی در خصوص اجزای بسته سفر تعلیق شد. 

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دیگر نیز به دلایلی از جمله نداشتن فعالیت، دریافت اخطار تعلیق و تعطیلی مکان شرکت بدون اطلاع به اداره کل میراث فرهنگی استان لغو شده است.

به گفته حسینی نسب، شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آنها لغو شده یا به حالت تعلیق در آمده است، به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت نام و برگزاری تور‌های داخلی و خارجی و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.

او همچنین گفت: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحد‌های متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان گیلان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان