Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیات‌منش روز دوشنبه در جریان بازدید معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه های راهسازی استان زنجان اظهار داشت: این سه محور شامل زنجان- بیجار، قیدار- سلطانیه و ابهر- تاکستان است.
وی پروژه‌های راهسازی را هزینه‌بر خواند و خاطرنشان کرد: احداث هر کیلومتر از راه اصلی بالغ بر هشت میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیات‌منش افزود: ۶۰ کیلومتر باقیمانده از این محورها با سرمایه‌گذاری انجام شده به مرحله روسازی رسیده و با هزینه حدود ۲ میلیارد تومان برای هر کیلومتر به اتمام می‌رسند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای تامین بخشی از هزینه‌ها از توانمندی پیمانکاران استفاده می‌کنیم، گفت: با پرداخت نیمی از هزینه پیمانکاران، بقیه را با تهاتر از محل بند "و" جبران می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در استفاده از این بند در پروژه‌های راهسازی جزو استان‌های پیشرو هستیم، اظهار داشت: امسال برنامه‌ریزی شده که مطالبات گذشته پیمانکاران به میزان ۶۸ میلیارد تومان را بتوانیم از محل بند "و" تامین کنیم.
بیات‌منش با اشاره به سه محور فوق، خاطرنشان کرد: باند دوم محور زنجان- بیجار به میزان ۱۵ کیلومتر بوده و از پروژه‌های مصوب کارگروه جهش تولید استان در سال جاری است و هم‌اکنون ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
این مسوول افزود: محور بعدی، باند دوم محور ابهر- تاکستان به طول ۱۵ کیلومتر است و ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بیات‌منش ادامه داد: پروژه سوم نیز باند دوم محور سلطانیه- قیدار به طول ۳۰ کیلومتر است که ۵۰ درصد پیشرفت دارد.
وی گفت: برای تکمیل این سه پروژه در مجموع به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه جهش تولید محمدباقر نوبخت اعتبارات زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه جهش تولید محمدباقر نوبخت اعتبارات زنجان سازمان برنامه و بودجه جهش تولید محمدباقر نوبخت اعتبارات زنجان میلیارد تومان بیات منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷۲۵ نقطه حادثه خیز کشور و ۱۰ نقطه در این استان رفع شده و ۱۰ نقطه دیگر نیز امسال در دستورکار قرار گرفت.

مهرداد بذرپاش، عصر جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در پایان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی،  با بیان اینکه پیشرفت خوبی را در پروژه کنارگذر ایلخچی شاهد هستیم، گفت: محورهای مواصلاتی، آزادراه تبریز-زنجان مشکل جدی دارد و سرمایه گذار شریک این پروژه برای رفع مشکلات ورود نمی‌کرد که در این راستا تصمیم گرفتیم خودمان وارد شویم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مسکن، بخش قابل توجهی زمین تامین شده و شهرهای مرند و مراغه که کمبود زمین دارند با توافق از طریق ماده ۱۰ قانون جهش تولید حل می‌شوند. تاکید شده که هرجا نیاز به الحاق محدوده شهری باشد صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه اضافه شدن هزار و ۴۰۰ هکتار زمین روستاییبا به طرح نهضت ملی مسکن باعث رشد قابل توجه این طرح شده است، ادامه داد: منتظر خبرهای خوبی در ماه‌های آتی هستیم.

بذرپاش از تخصیص هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های راه‌های استان در سفر امروز خود خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با تزریق مالی از طریق ماده ۵۶ و ردیف بودجه و قیر رایگان تقویت خواهد شد.

وی بیان اینکه یک رام قطار به مسیر خاوران تهران اضافه می‌شود، اذعان کرد: محور مراغه-هشترود در مراحل پایانی قرار دارد و در عرض چند ماه آینده آماده افتتاح می‌شود. باند رفت محور تبریز_صوفیان سریعتر به اتمام رسیده و باند برگشت تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی از تمدید تخفیف ۵۰ درصدی در عوارضی آزادراه تبریز_سهند تا پایان سالجاری خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد