Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المصدر نیوز، وزیر خارجه لبنان حق این کشور برای دفاع از خود در برابر هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی را محفوظ دانست.

در پی تنش مرزی میان لبنان و فلسطین اشغالی، ناصیف حتی در گفت و گوی اختصاصی با شبکه اسکای نیوز تصریح کرد استقرار سامانه‌های پدافندی موشکی و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در مرز‌های لبنان را غیرموجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه لبنان تاکید کرد بیروت به حضور نیرو‌های یونیفل و تعهد خود به قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت در خصوص برقراری صلح و امنیت در جنوب لبنان پایبند است با این حال حق دفاع از خود در برابر تجازوات رژیم صهیونیستی را محفوظ می‌داند.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز دوشنبه از وقوع درگیری در مرز‌های این کشور با لبنان خبر داد و همزمان از ساکنان شمال اراضی اشغالی در منطقۀ «مونت دُو» خواست که از خانه‌های خود خارج نشوند. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد تلاش نیرو‌های حزب الله لبنان را برای ورود مخفیانه به خاک فلسطین اشغالی خنثی کرده است. منابع خبری در لبنان از عملیات نظامی حزب الله لبنان در منطقۀ «مزارع شبعا» واقع در مرز لبنان و اراضی اشغالی و شبکۀ دوازدۀ تلویزیون رژیم صهیونیستی از تبادل آتش میان سربازان صهیونیست و شبه‌نظامیان مسلح در همین منطقه خبر داده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر خارجه لبنان رژیم صهیونیستی حزب الله رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرنگار الجزیره از حملات صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان طی امروز-شنبه- خبر داد.

به گزارش ایسنا، این خبرنگار گزارش داد که صبح امروز پس از ساعاتی آرامش و وقفه در بمباران مداوم یا شدید از سوی دو طرف، رژیم صهیونیستی حومه شهرک طیر حرفا در جنوب لبنان و نیز خانه‌ای در نزدیکی مسجد جامع در مرکز این شهرک را هدف بمباران قرار داد.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد که یک پهپاد اسرائیلی یک خودرو را در شهرک بنت جبیل در جنوب لبنان هدف قرار داد که گزارشی از تلفات جانی منتشر نشده است.

رسانه‌های لبنانی نیز با اشاره به خالی بودن خودرو گزارش دادند که موشک صهیونیست‌ها در نزدیکی خودرو سقوط کرده و به آن اصابت نکرده است.

بامداد شنبه نیز توپخانه ارتش اشغالگر حومه شهرک‌های ناقوره و علما الشعب در جنوب لبنان را مورد حمله و بمباران قرار داد.

منابع مطبوعاتی عربی نیز اشاره کردند که آتش مستقیم از جنوب لبنان به سمت مواضع اشغالگران در جلیل غربی شلیک شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها