Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@13:24:00 GMT

خودرو بورگوارد BX7 و بورگوارد BX5 را بیشتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۴۲۸۵

خودرو بورگوارد BX7 و بورگوارد BX5 را بیشتر بشناسید

به گزارش افکارنیوز، در این مطلب به مقایسه و بررسی مشخصات فنی مقایسه خودرو مقایسه خودرو بورگوارد BX۷ و بورگوارد BX۵ خواهیم پرداخت.

اخبار اقتصادی- خودرو بورگوارد BX۷ و بورگوارد BX۵ محصول اصیل  آلمانی تحت مالکیت چین به بازار عرضه می‌شود، پس از دوران دوران طلایی این کمپانی خودروسازی آلمانی از سال ۲۰۰۸ توسط گروه خودروسازی BAIC چین خریداری شد و اقدامات لازم جهت طرحی خودرو‌های کراس در سال ۲۰۰۸ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو بورگوارد BX۷ و بورگوارد BX۵ در رده خودرو‌های کراس و نیم شاسی توانسه سهم مناسبی از بازار خودرو کسب کند. این ۲ خودرو با موتور ۴ سلیندر و ۱۶ سوپاپ به بازار عرضه می‌شود، اما خودرو بورگوارد BX۷  با حجم موتور ۱۹۸۱ و ارائه ۲۲۴ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه  قدرت بیشتری نسبت به رقیب خود دارد. جعبه دنده در دو خودرو ۶ سرعته تیپ ترونیک و سرعت شتاب هردو از صفر تا ۱۰۰ نیاز به ۹.۳ ثانیه زمان دارد. از تجهیزات خودرو بورگوارد BX۷ می‌توان به فرمان برقی – رینگ ۱۸ اینچی – چراغ‌های زنون – چراغ مخصوص روز – چراغ کمکی در هنگام پیچیدن – سقف پانوراما – سنسور باران – آینه‌های برقی جمع شونده – حافظه آینه‌های بیرونی – روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان – حافظه صندلی – ماساژور صندلی – تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو – ۴ گرمکن – دوربین ۳۶۰ درجه – سنسور پارک جلو و عقب – ورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – کروز کنترل – کنترل باد لاستیک‌ها TPMS – کنترل سرعت در سربالایی HAC – کنترل حرکت در سراشیبی HDC اشاره کرد.  


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بورگوارد چین بازار خودرو بازار بورگوارد نیم شاسی خودرو بورگوارد BX۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق از کشور، مرزبانان گروهان ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد حین کنترل خودروهای مسافری در لاین ورود به کشور طی عملیاتی موفق به کشف مقادیری سیگار قاچاق از دو دستگاه خودرو شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت دوغارون حین کنترل خودروهای ترانزیت در لاین ورود به کشور به دو دستگاه خودرو افغانستان مشکوک که پس از بازرسی دقیق از خودروها، تعداد ۳۶۰۰ پاکت سیگار شامل ۷۲ هزار نخ سیگار به ارزش ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال را که داخل دو دستگاه بونکر سیمان جاساز شده بود را از ۲ نفر متهم  افغان کشف کنند، که خودروها توقیف و کالاهای مکشوفه به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با کالای قاچاق هنگ شد.

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است.


 

دیگر خبرها

  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس