Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

اوکراین اعلام کرد که قرار است یک هیئت ایرنی روز چهارشنبه آتی با سفر به اوکراین در ارتباط با حادثه سال گذشته برای هواپیمایی این کشور گفتگو کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، «دمیترو کوله‌با»، وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که قرار است یک هیئت ایرانی روز چهارشنبه آتی با سفر به اوکراین در ارتباط با حادثه سال گذشته برای هواپیمایی این کشور گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام اوکراینی این گفتگو با هیئت ایرانی را همین هفته اعلام و موضوع آن را «پرداخت غرامت قربانیان حادثه هواپیمایی از سوی ایران» عنوان کرده است.

وزیرخارجه اوکراین که در نشست مطبوعاتی در ورشو، پایتخت لهستان حضور داشت تاکید که با توجه به شرایط حادثه هواپیمایی در تهران، دلایل مختلفی برای درخواست از ایران در جهت پرادخت بالاترین میزان هزینه غرامت وجود دارد.

این مقام اوکراینی در عین حال گفته است که هنوز نمی‌توان درباره میزان غرامت‌ها چیزی گفت و این موضوعی است که در مذاکرات به دست می‌آید.

هواپیمای اوکراینی سال گذشته در جریان تشدید تنش با آمریکا در منطقه دچار حادثه شد.

با این حال به تازگی «حجت الاسلام بهرامی» رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در جلسه مسئولان عالی قضائی اعلام کرده است: به صورت ویژه پیگیر پرداخت غرامت و خسارت در پرونده هواپیمای اوکراینی هستیم و در این زمینه درخواست برگزاری نشستی با رئیس جمهور هم ارائه شده است تا مشکلات موجود برای پرداخت این خسارات برطرف شود.

همزمان وزارت خارجه ایران نیز در خوانش جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی بیشترین همکاری را با کشورهای درگیر در این پرونده داشته است و «محسن بهاروند»، معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه در اظهاراتی تائید کرد که سازمان هواپیمایی کشوری ایران مکاتبات ضروری را با دفتر تحقیق و تحلیل سوانح هوایی فرانسه انجام و توافقات همکاری نهایی شده است.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزیر خارجه اوکراین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده اند می‌توانند با مراجعه حضوری به کارگزاری‌های بیمه کشاورزی و یا از طریق کد دستوری که در بیمه نامه آنها قرار دارد، درخواست خسارت کنند.
محمد آلاله افزود: ارزیابان بیمه نیز در اسرع وقت با مراجعه به مزارع میزان خسارات را بررسی می کنند و سپس از طریق صندوق بیمه غرامت کشاورزان پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به بیمه ۴۴۶ هزار هکتار از محصولات و مزارع کشاورزی استان گفت: از این میزان ۳۹۳ هزار هکتار بیمه جامع و ۵۳ هزار هکتار بیمه آتش سوزی هستند.

دیگر خبرها

  • کم رنگ شدن خط قرمز عدم استفاده از تسلیحات غربی علیه روسیه
  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد