Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن فروزان بعد از بیش از پانزده ماه در یک بازی دشوار به زمین مسابقه و درون دروازه بازگشت و با وجود نمایش خوبش دو بار دروازه اش مقابل استقلال باز شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رابطه عاطفی و عشق و علاقه محسن فروزان به استقلال ، انگار شرایط را طوری را رقم زد تا او در بازگشت به میادین فوتبال مقابل تیم محبوبش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروزان دوبار امروز دروازه اش برابر استقلال باز شد اما بارها موقعیت های خوب حریف را گرفت.

فروزان بعد از بازی پارس جنوبی برابر استقلال که با برد دو صفر استقلال همراه بود گفت:

” بعد از پانزده ماه و پانزده روز که ظلم بزرگی به من به عنوان یک ورزشکار و یک فوتبالیست شد به بازی برگشتم.”

او درباره بازی گفت:

” در مسابقه ای برگشتم که بچه های ما از نظر جسمانی خیلی خسته بودند و انرژی بازی صددرصد را نداشتند. خداراشکر توانستم موقعیت های صددرصد زیادی را از تیم خوب استقلال بگیرم.”

دروازه بان پارس جنوبی ادامه داد:

” فکر می کنم هر دروازه بانی بود بعد از پانزده ماه دوری از مسابقه برایش سخت بود که در اولین بازی اش نمایش خوبی داشته باشد ، از طرفی شاید از شانس من استقلال تمام حمله هایش را برای بازی امروز گذاشته بود.”

فروزان که از بازگشتش به فوتبال و عملکرد خوبش خوشحال بود گفت:

” خداراشکر آنقدر خوب کار کردم که  توانستم جور تیممان را در روزی که از نظر بدنی بدجور ضعیف بود بکشم. البته متاسفانه نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم. ما به این امتیازها نیاز داریم انشالله در بازی های بعدی بتوانیم امتیازاتی که لازم داریم را بگیریم. به باشگاه بزرگ استقلال هم تبریک می گویم.”

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن فروزان پارس جنوبی جم لیگ برتر محسن فروزان پانزده ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدیویی از یک هوادار آبی پوش، حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران خاص و عاشق استقلال که از داشتن نعمت هر دو دست محروم بود، لباس و پرچم آبی بر تن کرده و مشغول تماشای بازی تیم موردعلاقه‌اش بود.

سیدحسین حسینی پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن نزد این هوادار رفت و در پایان بازی نیز جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال، تصویر این هوادار را در صفحات شخصی خود استوری کردند.


حالا رسانه رسمی آبی‌ها با تیتر "استقلالی عاشق، میهمان ویژه تمرین استقلال"، نوشته است: جواد نکونام و شاگردانش امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی میزبان یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

در ادامه این خبر آمده است:

امروز نیز تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی وایرال شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

کد خبر 847562 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال