Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هییات موتورسواری و اتومبیلرانی استان آذربایجان غربی گفت: با توسعه زیر ساخت‌ها و کمک فدراسیون و مسیٔولان ورزش کشور باید زمینه راهیابی و حضور ورزشکاران در عرصه‌‌های بین المللی را فراهم کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،حسین حسینی رییس هییات موتوروسواری و اتومبیلرانی استان آذربایجان غربی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: در سال 99 با توجه به شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمد و مساعد نبودن شرایط ،برگزاری رویداد و فعالیت ورزشی خاصی نداشتیم و امیدواریم با بهتر شدن روند بتوانیم مسابقات استانی را از سر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران استان آذربایجان غربی دارای پتانسیل خیلی خوبی هستند و علاقه مندان زیادی در رشته‌های مختلفی از جمله آفرود،موتورکراس، اسلالوم،درگ و... دراستان داریم که در مسابقات کشوری حضور چشمگیری داشته‌اند. 

وی گفت: با توسعه زیر ساخت‌ها و کمک فدراسیون و مسیٔولان ورزش کشور باید زمینه راهیابی و حضور ورزشکاران در عرصه‌های بین المللی را فراهم کنیم، بزرگترین مشکلی که در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی با آن مواجه هستیم عدم حضور درمسابقات و رویدار‌های جهانی و آسیایی است، ورزشکاران ما داری پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی هستند و با استفاده صحیح و بکارگیری از آموزش های مناسب می‌توانیم این بستر را فراهم کنیم و باعث افزایش اعتبارات ورودی به این رشته‌ها باشیم.

حسینی افزود: ما در هییات استانی آذربایجان غربی تمام تلاشمان این است که گام‌های موثری در جهت پیشرفت این رشته برداریم، یکی از مشکلات دیگری که با آن روبه رو هستیم عدم وجود پیست مناسب و استاندار در استان است، در حال حاضر برای برگزاری رویدادهای ورزشی در استان با هماهنگی نهادهای مختلف تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مسابقات مختلفی برگزار کنیم، اما در صورت افتتاح پیست ورزشکاران استان می‌توانند با خیالی راحت تمرینات را در فضای پیست پیگیری کنند و مسابقات مختلفی را میزبانی و برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فراهم کنیم استان ا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی